جدیدترین گزارش از عملیات ارتش سوریه

جدیدترین گزارش از عملیات ارتش سوریه
پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 - 14:50

العالم ـ ارتش سوریه خودروهای گروههای تکفیری در ارتفاعات منطقه قلمون را منهدم و شماری از عناصر تروریستی خارجی را در منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق کشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی سوریه به کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها در ناحیه دیرالعصافیر در جنوب منطقه غوطه شرقی اشاره کرد و گفت: شماری از مین های کارگذاشته شده نیز خنثی گشت.

ارتش سوریه همچنین دو خودروی نظامی و پناهگاه تروریستها در ورودی شرقی شهرک عربین در شمال شرقی شهر دمشق را منهدم کرد. در بین کشته شدگان برخی اتباع اردنی و فلسطینی دیده می شد.

نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در کوه های شمالی منطقه قلمون در مرز با لبنان نیز به تعقیب گروههای تروریستی پرداختند و خودروها و پناهگاه های آنها را منهدم کرده و شماری از آنها را در ارتفاعات منطقه فلیطه کشتند.

نیروهای ارتش سوریه روز چهارشنبه 30 نفر از عناصر مسلح به جبهه النصره را کشته و تجهیزات و خودروهای آنها از جمله یک دستگاه خودروی زرهی را نزدیک ایست بازرسی الفقیع و مزرعه الفاروق در ریف شمال غربی درعا منهدم کردند.

ارتش سوریه همچنین اقدام یک گروه تروریستی برای نفوذ به اردوگاه آوارگان به سمت مسجد جامع عبدالعزیز ابازید در منطقه درعا را خنثی کرد.

به گفته یک منبع نظامی سوریه، نیروهای ارتش سوریه مخفیگاه عناصر مسلح جبهه النصره در منطقه المقالع در شمال تپه المنطار در ریف جسرالشغور را تخریب کرده و تروریستهای مستقر در آنجا را کشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها