تشدید فتنه انگیزی مبلغ وهابی سعودی پس از انفجار دمام

تشدید فتنه انگیزی مبلغ وهابی سعودی پس از انفجار دمام
شنبه 9 خرداد 1394 - 15:11

فعالان عربستاني فاش کردند که یکی از مبلغان وهابی با حمله گسترده به شیعیان در كتاب فتنه انگيزانه خود، اعطای مجوز احداث مسجد "العنود" در شهر دمام را محکوم کرده است.

به گزارش پايگاه خبری شبكه العالم به نقل از سايت "مراه البحرين" فعالان عربستاني برخي از صفحات كتاب فتنه انگيز يكي از مبلغان نزديك به موسسه رسمي سعودي را پخش كردند كه در آن به مسجد "العنود" شهر دمام اشاره مي كند و اقدام مسؤولان در اعطاي مجوز احداث اين مسجد را به علت اينكه مربوط به شیعیان است، محكوم مي كند.

در كتاب ناصر بن سلمان العمر موسوم به "واقعيت رافضي ها در سرزمين توحيد" چاپ شده در سال 2010 ميلادي آمده است: اما در سرزمين اهل سنت، مثل الدمام، رافضي ها مجالسي را نظير مجالس حسينيه ها در داخل خانه ها برگزار مي كنند. در اين مجالس جشن يا عزاداري يا نظاير آن برگزار مي شود. همچنين به آنها يك مسجد جامع در محله العنود داده دشه است كه در آن نماز مي گذارند و نام وزارت حج و اوقاف نيز آشكارا در ورودي مسجد درج شده است.

وي در اين كتاب افزود: "رافضي هاي سعود نظير ساير رافضي ها هستند."

سليمان العمر رئيس هيئت موسوم به "تامل در قرآن كريم" و عضو هيئت عالي "انجمن علمای مسلمان" است. او همچنين ناظر كل موسسه "ديوان مسلم" در عربستان است.

سليمان العمر در یکی از فصلهای کتاب خود با عنوان "مظاهر شرك و بدعت" نوشت: "مظاهر شركت و بدعت اعلام شده در سرزمين توحيد، همان اقدام رافضي ها در سنگ كاري قبور و ايجاد مقبره است. همه قبور منطقه قطيف و نواحي آن اين شيوه بدعت آميز را در خود دارد."

این مبلغ وهابی پس از انفجار دیروز در مسجد دمام، اظهارات فتنه انگیزانه و تفرقه افکنانه خود را شدت بخشیده است.

يكي از كاربران با نام "محمد السيف" در واکنش به مطالب تفرقه افکنانه سليمان عمر  در تویتر نوشت: يا شيخ ناصر، عامل اين انفجار احتمالا كتاب شما (واقعيت رافضي ها در سرزمين توحيد) را خواند، و با مطالب شما تحريک شد.

پربیننده ترین خبرها