معاون دبیرکل حزب الله: هر جا لازم باشد حضور خواهیم داشت

معاون دبیرکل حزب الله: هر جا لازم باشد حضور خواهیم داشت
يکشنبه 10 خرداد 1394 - 10:50

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت هر جا که لازم باشد حضور خواهد داشت و هرگز در برابر اشغالگران تسلیم نخواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه العالم به نقل از سایت شبکه المنار شیخ "نعیم قاسم" گفت: جنگ ما در قلمون برای محافظت از لبنان و مقاومت است و اگر ما در سوریه نمی‌جنگیدیم، امروز شاهد خودروی‌های بمب‌گذاری شده در خیابانهای بیروت، ضاحیه، جونیه، صیدا و سایر اماکن بودیم.
وی افزود: دبیر کل حزب الله پیشتر اعلام کرده است که دولت مسؤول آزادی مناطق ارتفاعات عرسال از دست تروریست‌ها است و ما در انتظار تصمیمات دولت برای آزادی این مناطق به شیوه‌های مناسب هستیم. ما نه دولت را به پیروی از ساز و کار مشخصی برای آزادی این مناطق ملزم می‌کنیم و نه خود به جای دولت مجری آن خواهیم بود، اما  باید اقدامات مناسب را در این راستا اتخاذ کند. زمانی که ما از اشغالگران در منطقه بقاع سخن می‌گوییم، صرفا منظورمان عرسال نیست، بلکه ما از کل مناطق بلندهای عرسال سخن می‌گوییم و خواهان حل مشکلات این مناطق هستیم. حزب المستقبل به ما بگوید که موضع اش درباره اشغالگران مناطق عرسال چیست و به ما بگوید  که چگونه می‌خواهد از این مناطق محافظت کند.
معاون سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما در آزادی اراضی اشغال شده پشتیبان دولت هستیم اما آیا همانطور که برای آزادی جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی منتظر قطعنامه 425 شورای امنیت ماندیم، باید 22 سال منتظر باشیم تا دولت به مسؤولیت خود در این زمینه عمل کند؟ ما همچنان منتظر می‌مانیم اما مردم لبنان اصرار دارند که بلندی های عرسال هرچه سریع‌تر از دست تروریست‌ها آزاد شود.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: هرجا مقاومت اقتضا کند ما مقاومت خواهیم کرد و هرگاه میدان به ما نیاز داشته باشد در میدان باقی خواهیم ماند. اظهارنظرها و تهدیدات ما را از ادامه این راه منصرف نمی‌کند. مقاومت ادامه دارد و قوی‌تر و سربلند تر باقی می‌ماند و ان شاء الله در میدانی که به آن نیاز باشد، حضور خواهد داشت. حضور مقاومت برای حفظ کرامت و آزادی است و نه جغرافیا. هرچقدر علیه ما جوسازی و هیاهو کنند، ما هرگز دربرابر اشغالگران تسلیم نمی‌شویم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها