ارتش سوریه حملات داعش به حسکه را ناکام گذاشت

ارتش سوریه حملات داعش به حسکه را ناکام گذاشت
يکشنبه 10 خرداد 1394 - 13:52

نیروهای ارتش سوریه حمله گروه تروریستی داعش به حسکه را دفع کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع سوری تأکید کردند ارتش این کشور حمله عناصر گروهک تروریستی داعش به مراکز نظامی اطراف شهر حسکه واقع در شمال شرق سوریه را دفع کرد.
گروه تروریستی داعش سپیده دم دیروز (شنبه) از چند محور به شهر حسکه حمله کرد و روستای داوودیه واقع در محور جنوبی این شهر را پس از درگیری با ارتش و هلاکت 18 نفر از عناصر خود اشغال کرد.
در مقابل، ارتش سوریه دهها نقطه در منطقه درگیری را هدف قرار داد و مراکز تجمع این گروه را به توپخانه سنگین بست.

گروه تروریستی داعش صبح امروز بازار حسکه و منطقه امنیتی شهر را گلوله باران کرد.

در نهایت این گروه چند شهر و روستا از جمله التقلی و صوران را در حومه شمالی حلب اشغال کرد.
دفتر تبلیغاتی گروه موسوم به جبهه شام اعلام کرد 20 تن از عناصر داعش در درگیریهای جاری در اطراف صوران به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر هم در اطراف روستای الحصبه به اسارت درآمدند.
از سوی دیگر منابع نظامی سوریه دیروز شنبه از کشته شدن تعدادی از عناصر داعش در اطراف دانشکده نیروی هوایی در حومه حلب خبر دادند. 
همچنین فعالان از کشته شدن حداقل 71 نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر در حمله هوایی بالگردها به شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب که در اشغال گروهک داعش است خبر دادند.
منابع نظامی همچنین به انهدام سکوهای موشکی متعلق به عناصر داعش در چند منطقه در دیر الزور توسط نیروی هوایی سوریه اشاره کردند.
در دمشق نیز نیروی هوایی ارتش سوریه مناطق تجمع داعش در محله جوبر را طی چند نوبت بمباران کردند. این در حالی است که ریف دمشق شاهد درگیریهایی بین نیروهای ارتش سوریه و عناصر مسلح در عربین و زبدین بود.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها