داعش به 40 کیلومتری مرزهای ایران برسد، نابودش می‌کنیم

داعش به 40 کیلومتری مرزهای ایران برسد، نابودش می‌کنیم
سه شنبه 12 خرداد 1394 - 15:42

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت : داعش جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم  به نقل از انتخاب ، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه شهید تهرانی مقدم در سازمان پدافند غیرعامل، درجمع خبرنگاران با بیان اینکه داعشی در مرزهای ما وجود نداشته و ندارد، تاکید کرد: مصمم هستیم که اگر داعش به فاصله 40 کیلومتری هر یک از مرزهای ایران برسد، نابودش کنیم.

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: داعش به عنوان یک تفکر باطل ممکن است در برخی جوانان مسلمان، افرادی را به خود جذب کند تا دست به اقداماتی بزند، چنانکه در استرالیا این اتفاق افتاد.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: در میان ما و برادران اهل تسنن چه ترکمن، چه بلوچ و چه کرد هیچ زمینه ای برای پذیرش داعش وجود ندارد.
وی تاکید کرد: اصولا اعتقادات اهل تسنن با داعش فرق دارد. برخورد داعش با شافعی ها نیز همچون شیعیان است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: همانطور که رجوی پلید در ایران بدنبال ایجاد نفاق بود، چنین فکری نیز در درون اهل سنت آمده است.

سرلشکر فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع امام خمینی(ره) گفت: مردم مشتاقانه از تفکر امام(ره) استقبال می کردند و تفکر ایشان در میان مردم جایگاه رفیعی داشت.

وی با اشاره به برخی حوادث دوران انقلاب اسلامی گفت: امام(ره) سیاستمداری مدبر و فقیهی عالم بود که همچون او پیدا نخواهد شد.

رییس ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد: امام(ره) رایحه ایمان را در قلب مردم ایجاد کرد، به نحوی پیشرفت های امروز ما ناشی از رایحه ای است که امام(ره) در میان مردم به یادگار نهاد.

 

 

پربیننده ترین خبرها