سکوت درباره جنایات داعش و نگرانی درباره یک شهر باستانی

سکوت درباره جنایات داعش و نگرانی درباره یک شهر باستانی
جمعه 15 خرداد 1394 - 20:14

مقاله نویس روزنامه ایندیپندنت اعلام کرد : چرا نگرانی از تخریب آثار باستانی شهر تدمر سوریه به دست داعش جایگزین نگرانی از جنایات و کشتار این گروه تروریستی در شهر مذکور شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رابرت فیسک" روز جمعه در مطلبی نوشت: " احمد " مهندس پالایشگاه نفت و گاز شهر تدمر بود که برای گذراندن دوره ای آموزشی به دمشق رفته بود ولی 25 همکارش هنگام حمله داعش به این شهر کشته شدند . 
فیسک به نقل از احمد می نویسد : برخی از افرادی که به دست داعش کشته شدند، جسد آنها درحالیکه سرشان جدا شده در خیابان رها شده است، و تروریست های داعشی اجازه نمی دهند که اجساد دفن شود و اجساد حداقل باید 3 روز در خیابان ها بماند. 
مقاله نویس ایندیپندنت می افزاید : داعش 3 پرستار زن را نیز کشت و گفته می شود که سر آنها را بریده است و شاید  اتهام آنها مداوای مجروحین ارتش سوریه بود.
داعش همچنین در شهر تدمر با منفجر کردن بمبی که در خودروی یکی از افسران ارتش سوریه به نام " دعاس " کار گذاشته بود ، این افسر ، همسر و پسر 12 ساله اش را ترور کرد .
فیسک به نقل از یکی از افرادی که موفق به فرار از شهر تدمر شده است ، بدون ذکر نام وی می نویسد : همه ساکنین شهر تدمر پیش بینی می کردند که با ورود داعش به شهرشان اوضاع وخیم خواهد شد و پیش بینی آنها درست از آب درآمد .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها