واكنش حزب الله به اظهارات شاهزاده سعودی علیه ایران

واكنش حزب الله به اظهارات شاهزاده سعودی علیه ایران
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:24

يكي از نمايندگان فراكسيون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان به اظهارات وليد بن طلال شاهزاده ملياردر سعودي واكنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین الموسوی" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اذعان شاهزاده سعودی "ولید بن طلال" به همسویی با رژیم اسرائیل علیه ایران گفت: یک روزنامه نگار آمریکایی به نقل از ولید بن طلال نوشت که "دشمن ما ایران و دوست ما اسرائیل است".
ما این را از قبل می دانستیم اما مردم باور نمی کردند و برای توضیح بیشتر سخنان خداوند را یاد آور می شویم که فرمود: "لتجدن أشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود والذین أشرکوا".
وی این سوال را مطرح کرد که "خصومت و دشمنی شدید و علنی یهود در این برهه زمانی با کیست؟" و اینگونه پاسخ داد که "آیا این دشمنی با مقاومت و ملت و امت مقاومت نیست!!!"
حسین الموسوی گفت: حق و حقیقت آشکار شد و دیگر توجیهی برای سکوت، تماشگر بودن یا بی طرفی وجود ندارد زیرا کسی که درقبال حق و بیان حق و حقیقت و حمایت از آن سکوت کند، شیطان گنگ است.
وی سپس خطاب به مسلمانان گفت: ای مسلمانان ای عربها و ای مردم زنده به سخن درآیید و در جایگاه خود در دفاع از دین، تاریخ، سرنوشت و آخرت خود قرار بگیرد.
حسین الموسوی افزود: مراقب باشید از ننگ دنیا و آخرت و خشم خداوند و لعنت نسل ها به مزدوران صهیونیست ها و سکوت کنندگان درقبال آنها از روی ترس یا تمایل. به کتاب خداوند بازگشت کنید و غبار از آن بزدایید و بخوانید "وإذا أردنا أن نهلک قریة أمرنا مترفیها ففسقوا فیها فحق علیها القول فدمرناها تدمیرا" آیا سخن خداوند را باور ندارید؟؟؟!!!
بله: راست گفت خدای بلند مرتبه و بزرگ
"وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون".

پربیننده ترین خبرها