مجتهد در جدیدترین مطالب خود عنوان کرد:

افشای روش سلمان در عادی سازی روابط با اسرائیل

افشای روش سلمان در عادی سازی روابط با اسرائیل
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 13:24

فعال عربستانی دیدار یکی از افراد نزدیک به خاندان حاکم سعودی با یک مسؤول صهیونیست را توطئه‌ای برای رسمیت بخشیدن به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی طبق روش پادشاه عربستان دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق تویتر شهرت و هواداران بسیاری را در این کشور برای خود کسب کرده است، اظهار داشت: انور عشقی و دحام العنزی فقط توطئه‌ای برای عادی سازی رسمی روابط با صهیونیستها به روش سلمان هستند.
انور عشقی ژنرال بازنشسته سعودی و از افراد نزدیک به خاندان حاکم در عربستان که ریاست مرکز سعودی مطالعات راهبردی و حقوقی خاورمیانه را برعهده دارد، اخیرا در واشنگتن در مقابل رسانه‌ها با "دوری گلد" مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده است.
مجتهد در تویتر خود نوشت: سلمان از برادرانش که در دهه هشتاد پلهای ارتباطی محرمانه‌ای را با صهیونیستها برقرار کرده بودند، پیشی گرفته است.
مجتهد افزود: سلمان قبلا در دهه هشتاد میلادی به صورت منظم از طریق "عثمان العمیر" و "عبدالرحمن الراشد" با صهیونیستها در تماس بود.
وی خاطرنشان کرد: سلمان در آن زمان نماینده آل سعود نبود، بلکه نماینده خودش به شمار می‌آمد و به دنبال جلب دوستی صهیونیستها بود تا آمریکایی‌ها را قانع کنند که قدرت او را در حاکمیت تقویت کنند و فرصت او را برای پادشاهی افزایش دهند.
مجتهد اظهار داشت: در مقابل سلمان متعهد شد شرکت مطالعات و بازاریابی سعودی (روزنامه الشرق الاوسط) که مالکیتش را برعهده داشت، در خدمت عادی سازی فرهنگی، فکری و آموزشی قرار دهد.
مجتهد گفت: سلمان به وعده خود عمل کرد و روزنامه الشرق الاوسط و مؤسسات وابسته به آن مأموریت صهیونیست سازی را به خوبی انجام دادند، و تیم بزرگی را ایجاد کردند که شامل خطرناکترین شخصیتها برای فرهنگ عربی و اسلامی است.
وی ادامه داد: این تیم با حمایت و پشتیبانی سلمان وارد رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای عربستان شد، و با توانمندی به جامعه نفوذ کرد و روشهای صهیونیستی را بر ارزشها و تفکرات و درک مردم تحمیل کرد.
مجتهد خاطرنشان کرد: البته اقدامات جدید برای عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) با دستور مستقیم سلمان نیست، زیرا وضع عقلی او تحمل چنین کاری را ندارد.
مجتهد افزود: نهادهای تابع سلمان در سایه حضور او، راهش را با حمایت محمدین (ولیعهد و جانشین ولیعهد) تکمیل می کنند.
خاندان حاکم در عربستان و رسانه‌های رسمی سعودی، اظهارات مجتهد را در این زمینه رد و یا تأیید نکرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها