کشته شدن تروریست های استرالیایی درعراق

کشته شدن تروریست های استرالیایی درعراق
سه شنبه 2 تير 1394 - 18:51

العالم - نزدیکان دو تروریست بدنام استرالیایی از کشته شدن این مزدوران داعشی در حمله هواپیمای بدون سرنشین در موصل عراق خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " زينب شروف " دختر" خالد شروف " و همسر " محمد العمر" دو تروریست استرالیایی که به حمل سرهای بریده معروف هستند، کشته شدن پدر و همسر خود را در حمله هواپیمای بدون سرنشین درعراق تایید کردند.

" خالد شروف " و" محمد العمر " دو تروریست استرالیایی هستند که به علت انتشار عکس هایی از خود در شبکه های اجتماعی درحالیکه سرهای بریده را حمل می کنند، در رسانه ها به " حاملان سرهای بریده " معروف شده اند.

به گزارش پایگاه المرصد ، رسانه های استرالیایی اعلام کردند که شروف و العمر در حمله هواپیمای بدون خلبان در موصل که در اشغال داعش است، کشته شدند.

این درحالیست که " جولی بیشاپ" وزیر امور خارجه استرالیا گفت که مسئولان این کشور درباره گزارش های مربوط به کشته شدن دو نفر از شهروندان استرالیایی که به گروه داعش در عراق پیوسته اند، تحقیق می کند.

بیشاب افزود که با توجه به اوضاع امنیتی دشوار درعراق کسب این نوع اطلاعات مشکل است و نیاز به بررسی گزارش ها وجود دارد.

شروف که لبنانی الاصل است، سال گذشته پس از انتشار تصویری در توییتر از پسر هفت ساله خود که سری بریده را در دست داشت و زیر عکس نوشته بود " این پسر من است " معروف شد.

انتشار این تصویر از یک کودک انتقادات بین المللی را به دنبال داشت، تا جائیکه "جان کری "وزیر امور خارجه آمریکا گفت که این تصویر، یکی از ناراحت کننده ترین و تهوع آورترین عکس هایی بود که دیده است.

شروف و العمر همچنین تصاویری را از خود منتشر کرده اند که سرهای بریده دو سرباز ارتش سوریه را در دست دارند و این مساله باعث شد که مسئولان استرالیایی در ژوئن گذشته، دستور بازداشت آنان را صادر کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها