داعش برای کاهش هزینه زندانیان را اعدام می کند

داعش برای کاهش هزینه زندانیان را اعدام می کند
يکشنبه 7 تير 1394 - 15:13

العالم - یک مقام پلیس عراق گفت که داعش برای کاهش هزینه ها و مشکلات مربوط به اداره زندانها در حوزه تحت اشغال خود درعراق ، به اعدام زندانیان روی آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، به گفته سرگرد " وسام الفلاحی " در چارچوب این برنامه گروه تروریستی داعش 25 زندانی عراقی را در طول یک هفته گذشته اعدام کرده است.

الفلاحی روز یکشنبه در گفت وگو با آناتولی اظهار کرد: این قربانیان اهل فلوجه و مناطق مجاور آن مانند النساف در غرب، الصقلاویه در شمال و بخش الگرمه در شرق بوده اند.

وی خاطرنشان کرد، دادگاه شرعی این گروه تروریستی، احکام قتل زندانیان را به روشهای مختلف و بر اساس اتهام هایشان صادر کرد.

وی گفت: برخی به اتهام وابسته بودن به نهادهای امنیتی و گروههای بیداری به بریدن سر، برخی به اتهام جاسوسی به نفع دولت به شلیک گلوله به سر و برخی نیز به اتهام بی بند و باری و اقدام به لواط، با روشهای بسیار وحشیانه و ترسناک مانند پرت کردن از مکان های بلند محکوم شدند.

الفلاحی اظهار کرد: داعش در صدد کاستن تعداد زندانیان خود در فلوجه است زیرا شمار آنان افزون بر هزار و 500 نفر است که می توان افسران عالیرتبه سابق، شیوخ عشایر، اساتید، پیمانکارها، تاجران و دیگر شخصیتهای معروف را در میان آنان یافت.

وی گفت: احکام اعدام زندانیان از به اصطلاح ولایت الانبار وابسته به داعش برای دادگاههای شرعی همه مناطق استان که تحت تسلط این گروه تروریستی است، صادر می شود احکامی که مبتنی بر کاهش شمار زندانیان و کاستن از هزینه هایی است که صرف امور زندانها می شود.

پربیننده ترین خبرها