رونمایی تونل جدید صهیونیستها را نگران کرد

رونمایی تونل جدید صهیونیستها را نگران کرد
سه شنبه 9 تير 1394 - 14:24

یکی از روزنامه‌های رژیم اشغالگر قدس، تلاش کرد تا از نگرانی به وجود آمده بین صهیونیستها به دلیل رونمایی از تونل جدید مقاومت فلسطین در غزه، بکاهد.

روزنامه "تایمز آو اسرائیل" در نسخه اینترنتی خود به گزارش اخیر خبرنگار شبکه العالم از یکی از تونلهای جدید مقاومت در غزه پرداخت.
درحالیکه در این گزارش، به صورت آشکار اعلام می شود که این تونل توسط نیروهای "الاقصی" ساخته شده است، این روزنامه صهیونیستی چندین بار در گزارش خود تأکید می‌کند که این تونل مربوط به حماس است!، این درحالی است که حتی پیشانی بند نیروهای مقاومت در داخل تونل هنگام مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم، مربوط به گردانهای الاقصی است.
تایمز اسرائیل خاطرنشان می کند که در این گزارش "عناصر حماس" به خبرنگار شبکه العالم می گویند این تونل 3.5 کیلومتر است و در دور بعدی جنگ با اسرائیل از آن استفاده خواهد شد.
این رسانه صهیونیستی برای کاستن از نگرانی‌های به وجود آمده در محافل صهیونیستی به دلیل رونمایی تونل جدید مقاومت، مدعی می شود که این تصاویر مشخص نمی کند آیا این گزارش جدید است و یا قبل از جنگ اخیر در تابستان گذشته، تهیه شده.
این روزنامه برای دادن اطمینان خاطر به صهیونیستها تأکید می کند که اسرائیل حداقل 24 تونلی را که حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در آن عملیات از آنها استفاده کرده بودند، ویران کرده است.
شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی، با اشاره به حضور خبرنگار شبکه العالم در یکی از تونلهای مقاومت تأکید کرد؛ این گزارش درحالی منتشر می شود که هنوز یک سال از عملیات گسترده تخریب تونلهای مقاومت در اطراف اراضی اشغالی نگذشته است.
این شبکه تلویزیونی اسرائیلی در این گزارش آورده است که نیروهای گردانهای الاقصی این برهه زمانی را انتخاب کرده‌اند تا "جنگ روانی" به راه بیندازند؛ و خبرنگار شبکه ایرانی (العالم) هم در این تونلی که می‌گویند به تازگی حفر شده است، حضور دارد.

پربیننده ترین خبرها