پس از آزادسازی بیجی، نوبت به موصل رسید

سه شنبه 9 تير 1394 - 15:16

نیروهای عراقی، با آزادسازی شهر بیجی، برای آزادسازی موصل آماده می شوند.

خبرنگار شبکه العالم از بیجی گزارش داد، "ابومهدی المهندس" معاون کمیته بسیج مردمی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در بیجی، به تحول مهمی دست یافتیم، با آزادسازی این شهر که دروازه موصل محسوب می شود، در این شهر مقر فرماندهی موصل را ایجاد کردیم و فرماندهانی برای آن تعیین کردیم تا نیروهای عراقی، از این قرارگاه، عملیات آزادسازی موصل را شروع کنند.

نیروهای عراقی، پس از گلوله باران بیجی با گلوله های توپ و سلاح های سنگین، خط مقدم تروریست ها را درهم شکسته و سپس وارد شهر شدند.

یکی از نیروهای بسیج مردمی به خبرنگار شبکه العالم گفت: در منطقه بیجی، کنترل کامل اوضاع دست ما است و اجازه نخواهیم داد هیچ یک از تروریست ها از هر ملیتی هم که باشد، جان سالم به در ببرد. این جسدهای آنان است که بر زمین افتاده است.

یکی دیگر از نیروهای بسیج مردمی به خبرنگار العالم تأکید کرد: ما از همان ابتدا، وارد شهر شدیم و منطقه را به طور کامل آزاد کردیم.

پس از بیجی، نیروهای عراقی آزادسازی پالایشگاه این شهر را در دستور کار قرار خواهند داد.

پالایشگاه بیجی، در فاصله سه کیلومتری از این شهر قرار دارد. علاوه بر آن، نیروهای عراقی در حال حاضر منطقه الصینیه را از همه سو تحت محاصره قرار داده اند تا به زودی آن را به طور کامل آزاد کنند.

سرهنگ ستاد "معن السعدی" فرمانده عملیات ویژه سازمان مبارزه با تروریسم در این خصوص به شبکه العالم گفت: در حال حاضر منطقه الصینیه تحت محاصره 180 درجه ای نیروهای ما قرار دارد. این منطقه در تیررس توپخانه و سلاح های سنگین و متوسط ما قرار دارد و از این منطقه، تنها یک تا یک و نیم کیلومتر فاصله داریم.


30-07:38
26

پربیننده ترین خبرها