هشدار دروزیها به رژیم صهیونیستی

هشدار دروزیها به رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 10 تير 1394 - 14:52

دروزیها در فلسطین اشغالی به رژیم صهیونیستی بخاطر درمان مجروحان گروه تروریستی جبهه النصره در بیمارستانهای این رژیم هشدار دادند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری را از تظاهرات دورزیها در بیمارستان نهاریا در اعتراض به حضور مجروحان جبهه النصره در این بیمارستان پخش کرد.
"عطا فرحات" رئیس شورای دروزی ها به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "دروزی ها به اقدام اسرائیل برای درمان مجروحان گروههای مخرب تروریستی مانند جبهه النصره اعتراض دارند."
وی با اشاره به ادعای درمان این مجروحان به دلایل انسان دوستانه افزود: "این افراد تروریست به معنی کلمه هستند. امروز سلاح خود را به سوی بشار اسد و حزب الله نشانه گرفتند و فردا سلاحشان را به سوی اسرائیل نشانه می گیرند."
وی در پاسخ به سؤال مجری که آیا مجروحان را در آن سوی مرز به حال خود رها کنیم گفت: "این افراد از اعضای گروههای تروریستی و مزدور از کشورهای مختلف هستند که با شعار اسلام علیه اسلام در سوریه می جنگند، و اسرائیل نباید محل درمان مجروحان آنها باشد. بهتر است به افغانستان و پاکستان خواستگاه اصلیشان تحویل داده شوند. ما نیازی به تروریستها نداریم. بهتر است پس از درمان به افغانستان فرستاده شوند، نه به جبهه های جنگ علیه دروزیهای سوریه. هفته گذشته عناصر جبهه النصره 28 دروزی را بقتل رساندند."
وی تأکید کرد: "ما با دروزیهای سوریه احساس همدردی می کنیم و نمی خواهیم شاهد کشتار آنها باشیم."
 

پربیننده ترین خبرها