شهادت 8 يمني در حملات هوايی رژیم سعودی

شهادت 8 يمني در حملات هوايی رژیم سعودی
جمعه 12 تير 1394 - 09:19

العالم - جنگنده های ائتلاف به رهبری رژیم سعودی برای اولین بار پس از گذشت چند روز آرامش صنعا پایتخت یمن را آماج حملات خود قرار دادند که در آن 8 یمنی به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، جنگنده های ائتلاف شب گذشته در چند نوبت مناطقی از دو استان لحج و شبوه در شمال عدن را بمباران کردند.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان عینی همچنین خاطرنشان کرد: جنگنده های متجاوز سعودی در چهار نوبت انبارهای سازمان بین المللی مهاجرت در شهر حرض در شمال غرب یمن را هدف قرار دادند.

جنگنده های سعودی تا کنون بارها انبارهای سازمانهای جهانی مهاجرت و غذا را به بهانه اینکه نیروهای انصارالله از آنها به عنوان انبار مهمات و فرآورده های نفتی سود می جویند، بمباران کرده اند.

سعودی ها همچنین با انجام سه حمله هوایی مواضع واقع در نزدیکی هتل الثریا و پل و دشت حرض را هدف قرار دادند.

مناطق شمالی شهر عتق در استان شبوه شبانه بارها از سوی جنگنده های ائتلاف مورد حمله قرار گرفتند و جنگنده ها بارها مواضع انصارالله در منطقه الحفینه را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر بر پایه همین گزارش، شب گذشته نبرد شدیدی میان ارتش و نیروهای مردمی از یک سو و عناصر گروهک تروریستی القاعده و شبه نظامیان وابسته به رژیم سعودی از سوی دیگر در جبهه الجفینه در جنوب غرب مأرب روی داد که تا منطقه الفاو در جنوب و الجدعان در شمال مأرب امتداد یافت و طی آن شماری از دو طرف کشته و زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها