دستور مرگ به داعشی‌ها قبل از اسارت

دستور مرگ به داعشی‌ها قبل از اسارت
سه شنبه 16 تير 1394 - 21:31

گروه تروریستی داعش به عناصر خود دستور داده است که در صورت قرار گرفتن در محاصره، خودکشی کنند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در پایگاه های اجتماعی اینترنتی خود از عناصرش که آنان را " گرگ های تنها " خواند، درخواست کرد که برای نیفتادن در فتنه به جای آنکه اسیر شوند برای مرگ بکوشند !
داعش از عناصرش خواست با منفجر کردن خود یا درگیری در زمان مشکوک شدن نیروهای امنیتی به آنان یا قرار گرفتن در محاصره، خود را بکشند و تسلیم نشوند تا بازداشت نشده و در معرض بازجویی قرار نگیرند.
این گروه خاطرنشان کرد، "یوسف الغامدی" که تحت تعقیب بود در جریان تبادل آتش با نیروهای امنیتی کشته شد.
این در حالی است که مفتی های داعش درباره درخواست از هواداران این گروه برای تلاش به منظور مرگ هشدار داده، و آن را انتحار خواندند. 
همچنین داعش خواستار استفاده از اسید برای از بین بردن اثر انگشت شد تا نیروهای امنیتی قادر به کشف هویت آنها نباشند.
"حاتم العونی" استاد پژوهشهای عالی دانشگاه "ام القری" و عضو سابق مجلس شورای عربستان به روزنامه "الحیات" چاپ لندن گفت: داعش از عناصرش خواسته برای مردن به هر شکل تلاش کنند چون برخی اسرار است که نباید کشف شود یا نباید اسامی اشخاصی که با آنان همکاری می کنند، افشا شود.

"احمد الموکلی" پژوهشگر امور گروه های تروریستی نیز به الحیات گفت: عناصر این گروه های تروریستی طبق آموزشهایی که دیده اند افشای اسرار را خیانت بزرگ می دانند؛ به این عناصر در خصوص برخورد با بازجویان و نحوه تعامل با آنان آموزش داده شده است، تا اسرار این گروه را فاش نکنند. برای این گروه تروریستی جان فرد دستگیر شده اهمیتی ندارد، بلکه حفظ اسرار گروه است که اهمیت دارد زیرا این اسرار به معنای حفظ جان دیگر اعضای و پیش بردن مأموریتهای دیگر است.

الموکلی افزود: از نظراین گروه ها، امنیت تشکیلات مهمترین چیز است؛ و اعضا فقط در حد ابزار و هیزم هستند که هیچ سودی از درگیری ها نمی برند. در صورت از بین رفتن یکی از اعضا، به جای او افراد بسیاری هستند که جایگزین شوند.

 

پربیننده ترین خبرها