حقوق بشر بحرین: بازداشت مجید میلاد اقدامی تروریستی است

حقوق بشر بحرین: بازداشت مجید میلاد اقدامی تروریستی است
جمعه 19 تير 1394 - 21:33

انجمن حقوق بشر بحرین تاکید کرد که حکم دادستانی کل این کشور مبنی بر ادامه بازداشت مجید میلاد، عضو دبیرخانه جمعیت وفاق و از رهبران این جمعیت، اقدامی تروریستی تحت عنوان عدالت است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان دیده بان حقوق بشر بحرین ادامه حکم بازداشت و زندانی مجید میلاد و ارجاع وی به دادگاه را به مثابه اقدامی تروریستی به نام عدالت دانست که دلیل آن ظلم و ستمگری نهادهای قضایی حکومت آل خلیفه است.

این انجمن از تسریع در تعیین جلسه دادگاه برای بررسی پرونده مجید میلاد ابراز تعجب کرد و گفت: به خوبی پیداست اهداف پنهانی برای محکوم کردن وی در مسایلی که کورکورانه بدان متهم شده، وجود دارد.

کمیساریای عالی نیز از مقامات بحرین خواست تا از برگزاری دادگاههای غیر منصفانه برای زندانیان سیاسی دست بردارند زیرا با این شیوه نهادهای قضایی به ابزاری برای نیرنگ های سیاسی علیه مخالفان تبدیل می شود.

"یوسف ربیع" رییس انجمن حقوق بشر بحرین نیز گفت: جلسات دادگاههای فعالان و مدافعان دموکراسی و حقوق بشر بحرین، اقدامی سیاسی است که به خودی خود موجب باطل بودن این احکام می شود زیرا هیچ پایه و اساسی نداشته و با استانداردهای محاکمه های منصفانه در تضاد است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها