تلفات سنگین تروریست ها در ادلب و حماه سوریه

تلفات سنگین تروریست ها در ادلب و حماه سوریه
شنبه 20 تير 1394 - 21:59

العالم - نیروهای ارتش سوریه در چند عملیات مختلف در استان های ادلب و حماه، شمار زیادی از تروریست های تکفیری را به هلاکت رساندند و خسارت سنگینی به آنها وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری سوریه "سانا" امروز (شنبه) به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که شمار زیادی از عناصر تروریست گروهک النصره در عملیات ارتش سوریه علیه این گروهک در روستای قسطون در شمال غربی حماه کشته شده اند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در عملیاتی در شهرک های التمانعه و حاس در منطقه معره النعمان از توابع ریف ادلب، همه اعضای یک گروه تروریستی وابسته به "جیش الفتح" را به هلاکت رساندند و انبار مهمات آنها را نیز منهدم  کردند.

به گفته منابع نظامی سوری، درگیری های شدید از صبح امروز میان نیروهای حزب الله و ارتش سوریه از یک طرف و گروه های تروریستی در طرف دیگر در حومه شهر الزبدانی آغاز شد؛ ارتش سوریه عملیات آزاد سازی شهر الزبدانی را از چند روز پیش آغاز کرده است.

بحران سوریه از اسفند ماه سال 1389 و با ورود گروه های تروریستی از سراسر جهان و با حمایت همه جانبه آمریکا، عربستان، قطر، ترکیه و رژیم صهیونیستی آغاز شد که تاکنون منجربه کشته شدن بیش از 300 هزار سوری و آوارگی حدود 11 میلیون نفر دیگر شده است؛ جنگی که فقط برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی از سوی غربی ها و برخی کشورهای منطقه به مردم سوریه تحمیل شده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها