ویدیو؛ تهدید داعشی‌ها علیه شیعیان عربستان

چهارشنبه 24 تير 1394 - 19:47

عناصر سعودی گروه تروریستی داعش با اعلام وعده افزایش عملیات تروریستی خود علیه شیعیان عربستان، تاکید کردند که تکلیف همه مسلمانان است که برای بیرون راندن شیعیان از عربستان تلاش کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "رای الیوم"، تروریست های سعودی داعش، در اطلاعیه  ای که از سوی دفتر اطلاع رسانی این گروه تروریستی منتشر شد، با تهدید نظام سعودی، از نزدیک شدن زمان رسیدن داعش به عربستان سخن گفتند.

تروریست ها در این پیام که با عنوان پیام به اهل سنت عربستان منتشر شد، بر جنگ علیه شیعیان و آنچه آن را "علماء سوء" نامیدند، تاکید کردند.

تروریست های سعودی داعش، از عملیات چندی پیش انتحاری 3 جوان سعودی در 2 مسجد شیعیان درشرق عربستان و یک مسجد در کویت، که در نتیجه آن شماری از شیعیان شهید شدند، استقبال کردند.

ابوفهد الجزراوی یکی از این تروریست ها، اهل سنت عربستان را به مقابله با "رافضی ها" (لفظی که برای شیعیان به کار می برند) تشویق کرد و خطاب به برخی از آنها گفت: چگونه به خود جرات می دهید که کشته شدگان مساجد شیعه را شهید توصیف کنید؟

در این اطلاعیه، تصویر "شیخ محمد العریفی" مبلغ سعودی نیز در کنار عبارت "ائمه گمراه" به نمایش گذاشته شده و سیف الله الجزراوی یکی از تروریست های داعشی با اشاره به این تصویر به اهل سنت سعودی درباره علمای درباری و علماء سوء هشدار می دهد.

وی شورای عالی علمای سعودی را "شورای عالی مزدوران" توصیف کرده و می گوید: برخی از این علما عموم رافضی (شیعیان) را تکفیر می کردند اما بعد از انفجارهای برخی مساجد، در کنار رافضی ها قرار گرفتند.

این اطلاعیه مواردی از حملات محمد العریفی، صالح الفوزان، عبدالعزیز الفوزان و ناصر العمر به شیعیان را به عنوان شاهد مثال ذکر و در عین حال خاطرنشان می کند که همین افراد، انفجارهای القدیح و الدمام را محکوم کردند.

پربیننده ترین خبرها