تاکید گروه‌های مقاومت برتعقیب عوامل انفجارها در غزه

تاکید گروه‌های مقاومت برتعقیب عوامل انفجارها در غزه
دوشنبه 29 تير 1394 - 10:52

گردانهای شهدای "عزالدین قسام" و گروهان های "قدس" بر تعقیب عوامل حملات انفجاری به خودروهای مجاهدان مقاومت در غزه تأکید کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گردان شهدای عزالدین قسام و سرایا قدس با صدور بیانیه مشترک تأکید کردند که لحظه ای از تعقیب و پیگرد عوامل حمله صبح یک شنبه،28 تیرماه، به خودروهای مجاهدان در غزه بازنخواهند نشست.
آنها در این بیانیه که درباره حمله به خودروهای مجاهدان در غزه منتشر شده است، گفتند: این قبیل اعمال هرگز ما را از وظیفه مقدس دفاع از ملت و سرزمین مان و مقابله با دشمن باز نمی دارد. نوک پیکان جهاد ما دشمن را هدف قرار داده است و کسانی که دست به چنین فعالیتهایی می زنند جز ناامیدی و سرخوردگی چیزی عایدشان نمی شود.
در این بیانیه آمده است: این قبیل جنایات فقط یک معنا دارد و آن همدستی با اشغالگران و خدمت به اهداف آنهاست و مزدورانی که دست به این قبیل جنایات می زنند فقط هویت خیانت کارانه خود را نشان می دهند.
در این بیانیه تأکید شده است که برخی ناامیدانه می کوشند به مقاومت ضربه بزنند در حالی که ملت مجاهد فلسطین سالهاست که با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه رو به رو است.

روز یکشنبه ،28 تیرماه، انفجار پنج خودرو در یکی از مناطق غزه چند مجروح برجا گذاشت. در این حمله افراد ناشناس پنج دستگاه خودرو متعلق به گردان های قسام شاخه نظامی حماس و گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی را که نزدیک منازل اعضای این گروه متوقف بود، به وسیله بمب منفجر کردند. این انفجارها به صورت همزمان در منطقه شیخ رضوان در شمال شهر غزه روی داد.

پربیننده ترین خبرها