داعش به کودکان و نوجوانان سربریدن آموزش می دهد

داعش به کودکان و نوجوانان سربریدن آموزش می دهد
دوشنبه 29 تير 1394 - 19:42

العالم - گروه تروریستی داعش، کودکان و نوجوانان غیرمسلمان را به گرویدن به اسلام و آموزش سر بریدن با استفاده از عروسک وادار می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  پسران ایزدی که از پادگان های داعش گریخته اند، گفتند که عناصر داعش آنان را مجبور می کردند که به دین اسلام از نوع داعشی گرویده و با استفاده از عروسک به آنان سر بریدن آموزش می دادند. 

یک پسر 14 ساله ایزدی به نام "یحیی" در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتد پرس گفته است که، پس از آنکه عناصر داعش وارد روستای ما شد اقدام به سر بریدن و قتل مردان نمود و زنان و کودکان را به بردگی گرفت.

وی افزود: همراه با برادرش و 8 کودک دیگر به پادگان آموزشی در شهر "الرقه" سوریه انتقال یافته و عناصر این گروهک ضمن مجبور کردن این کودکان و نوجوانان به گرویدن به اسلام داعشی، تلاش کردند تا آنان را به تروریست تبدیل کنند. 

یحیی می گوید:  5 ماه را در "پادگان نوجوانان الفاروق" در رقه گذرانده تا اینکه پس از آن توانست همراه با برادرش فرار کند.

این نوجوان عراقی تصریح می کند: داعش برای ما عروسک می آورد و ما را آموزش می داد که چگونه شمشیر را بگیریم و سر عروسک را قطع کنیم؛ دفعه اول و دوم نتوانستم این کار را انجام دهم اما مرا آموزش دادند و گفتند این سر کفار است و تهدید کردند اگر این کار را نکنیم ما را خواهند کشت.

در گزارش آسوشیتد پرس آمده است: این اقدام گروه تروریستی داعش بخشی از تلاش مستمر آن به منظور ایجاد نسلی جدید از تروریست هاست. 

داعش از کودکان و نوجوانان برای اعدام و سر بریدن در مناطق تحت سلطه اش در سوریه و عراق به منظور ایجاد نسلی افراطی و دارای افکار این گروه تروریستی استفاده می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها