انصارالله: متجاوزان در عدن ناکام ماندند

انصارالله: متجاوزان در عدن ناکام ماندند
سه شنبه 30 تير 1394 - 08:35

سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد : آنچه که عربستانِ متجاوز دستاوردهای خود در شهر عدن می خواند، یک درصد دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد عبدالسلام" گفت: شبکه های تلویزیونی وابسته به طرف های متجاوز برای بالا بردن روحیه نیروهای متجاوز جنگ روانی به راه انداخته اند و دم از پیروزی های اربابان خود می زنند، زیرا طرف های متجاوز با وجود پشتیبانی وسیع جنگنده ها و ناوهای جنگی شان، مغلوب میدان جنگ شده اند . 
عبدالسلام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره یمن اظهار داشت: نیروهای متجاوز که بخشی از آنها عضو القاعده هستند ، در بخشی از عدن به مساحت چند کیلومتر و چند منطقه دیگر این شهر فعال هستند و ارتش و کمیته های مردمی در پیشروی های خود تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کرده اند و خبر سیطره نیروهای متجاوز بر منطقه روستائی " مثلث العند " استان لحج صحت ندارد.
عبدالسلام اعلام کرد : حمله گسترده متجاوزان به عدن با هدف جلوگیری از حل و فصل قضیه جنوب یمن آغاز شده است زیرا توافقاتی با مسؤولان جنبش جنوب حاصل شده است و جنبش انصار الله فقط برای حفظ یمن از خطرات القاعده نیروهای خود را در استان های جنوبی این کشور مستقر کرده است. 
سخنگوی جنبش انصار الله درباره اقدامات آتی این جنبش گفت: ارتش و کمیته های مردمی به زودی عملیاتی را که معادله میدان جنگ را کلاً دگرگون خواهد کرد، اجرا خواهند کرد؛ و اجازه نخواهند داد که القاعده فعالیت خود را افزایش دهد و همچنان به کشتار مردم یمن بپردازد .
عبدالسلام تأکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی هم اکنون قدرتمند از گذشته هستند.

پربیننده ترین خبرها