زن انگلیسی نظاره گر جنایت شوهر داعشی!

زن انگلیسی نظاره گر جنایت شوهر داعشی!
پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 15:20

العالم - یک زن ایزدی اسیر شده توسط گروه تروریستی داعش گفت که بارها توسط یکی از فرماندهان عربستانی داعش در حضور همسر انگلیسی او مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، این زن ایزدی اعلام کرد که عضو عربستانی داعش به وی تجاوز می کرد و به ضرب و جرح وی می پرداخت در حالی که زن جوان و تبعه انگلیس این تروریست نظاره گر جرایم شوهرش بود.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس به نقل از این زن ایزدی که نامش را برای حفظ جان به " فریده " تغییر داده است ، گزارش کرد: به مدت چهار ماه اسیر یک عضو عربستانی داعش در استان دیرالزور در شرق سوریه بودم و وی با من بسیار بدرفتاری می کرد.

فریده گفت : داعش اوت 2014 مرا از خانه ام در شهر سنجار عراق ربود و بیش از یک ماه در اماکن مختلف زندانی بودم سپس به یکی از اعضای عربستانی داعش به نام " ابومسلم" به عنوان هدیه داده شدم و دیگر زنان نیز به دیگر اعضای این گروه ترویستی داده شدند . ابومسلم رشته داروسازی را در آمریکا خوانده بود.

" سلمی هالانی زن انگلیسی که توسط فریده شناسایی شد"

فریده افزود: ابومسلم زنی انگلیسی داشت که نامش برای من مشخص نشد. داعش این زن را از اروپا به سوریه منتقل کرده و به ابومسلم داده بود. زن انگلیسی ابومسلم 20 ساله به نظر می رسید که چهره ای تیره وموهای عجیبی داشت و زبان عربی را بسیار بد صحبت می کرد.

به نوشته دیلی میل، فریده فهمید که ابومسلم یکی از قضات داعش است که پس از ورود به آنکارا با عنوان عکاس، از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه شده بود .او در عربستان یک زن و 2 پسر و یک دختر داشت که همه آنها را ترک کرده و به سوریه رفته بود تا به داعش بپیوندد.

ابومسلم این زن ایزدی را به علت مخالفتش با گرویدن به اسلام شکنجه می کرد.

فریده که هم اکنون در یکی از اردوگاه های آوارگان درعراق زندگی می کند ، افزود : ابومسلم بیش از حد  خشن بود  و همیشه مرا می زد به همین دلیل دستوراتش را اجرا می کردم و به خادم ابومسلم و همسرش تبدیل شده بودم.

روزنامه دیلی میل نوشت : فریده گاه به خودکشی فکر می کرد ولی به خاطر پسر برادرش که با وی در یکجا زندانی بود همچنین به خاطر برادر زاده های دیگرش که در منطقه ای نزدیک به اسارت داعش درآمده بودند ، از خودکشی صرف نظر کرد .

فریده گفت : همسر انگلیسی ابومسلم نیز همچون شوهرش معتقد بود که ایزدی ها کافر هستند و این زن انگلیسی یک بار به من گفت که هر فردی عضو داعش نباشد ، کافر است. 

دیلی میل نوشت : فریده نتوانست به هویت زن انگلیسی ابومسلم پی ببرد ولی به نظر می رسد که این زن انگلیسی یکی از 60 دختری باشد که کشورشان را ترک کرده و به داعش پیوستند و هر یک از آنها با یکی از اعضای این گروه تروریستی ازدواج کرد .

فریده با رؤیت عکس یکی از این شصت دختر انگلیسی به نام " سلمی هالانی " گفت که صد در صد مطمئن است که صاحب این تصویر همان زن انگلیسی ابومسلم است. سلمی هالانی همراه خواهر دوقلویش به نام زهره منچستر را ترک کرده و به داعش پیوسته بودند.

دیلی میل به نحوه آزادی و یا فرار فریده اشاره نکرده است.

داعش بیش از 5 هزار ایزدی را اسیر کرده است که در میان آنها 500 زن و کودک وجود دارند.

اکثر دختران ایزدی که به اسارت داعش درمی آیند ، تلاش می کنند که خودکشی کنند.

یکی از دختران ایزدی که داعش وی را مجبور به پوشیدن لباس رقاصه ها کرده بود ، رگ خود را برید سپس با طناب خود را حلق آویز کرد. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها