پاسخ موشکی یمنی ها به حملات عربستان

پاسخ موشکی یمنی ها به حملات عربستان
پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 20:48

ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ارتش عربستان را در استان های نجران و جیزان با موشک منهدم کردند .

" امه الصبور نجم الدین" خبرنگار شبکه خبری العالم روز پنجشنبه از یمن گزارش داد: حملات هوایی به صنعا پایتخت یمن خصوصاً مناطق فج عطان و الصباحه امروز نیز ازسرگرفته شد و جنگنده های عربستان و متحدانش 3 بار با بمب و موشک به پایتخت حمله کردند. 
نجم الدین اعلام کرد: خبرها امروز همچنین حاکی از کشته شدن دو افسر اماراتی در حمله ارتش و کمیته های مردمی به اتاق عملیات آنها در شهر التواهی در جنوب استان عدن است .
نجم الدین افزود : جنگنده های متجاوز زندان مرکزی و آموزشگاه فنی استان لحج را نیز بمباران کردند .
خبرنگار العالم اعلام کرد : زنان یمنی تظاهراتی را مقابل دفتر سازمان ملل متحد در صنعا در اعتراض به تجاوزات عربستان و قتل زنان و کودکان برگزار کردند. 
"احمد المختفی" خبرنگار العالم در استان صعده یمن نیز اعلام کرد : جنگنده های عربستان همچنان دیوانه وار مناطق مختلف صعده را شدیداً بمباران می کنند و اصابت موشک یکی از این جنگنده ها به یک دستگاه خودرو در منطقه شدا باعث شهادت 7 نفر شد .
المختفی گفت : ارتش و کمیته های مردمی منطقه الخوبه و پایگاه نظامی العین را در استان جیزان با 14 موشک هدف قرار دادند و خساراتی به این دو موضع وارد کردند .
المختفی اظهار داشت: پایگاه های ارتش عربستان در مناطق الرمله و قمع استان نجران نیز موشک باران شد .
"عبدالرحمن الحاج" خبرنگار العالم در استان تعز نیز اعلام کرد : درگیری ها در استان تعز همچنان ادامه دارد و صدای انفجارها همچنان ساکنین منطقه الجمهوری را به وحشت انداخته است و بخش غربی این استان نیز به علت اهمیت ناشی از نزدیک بودن به تنگه باب المندب همچنان ناآرام است .
الحاج افزود : گروه های مسلح می خواستند مناطق مهم و استراتژیکِ نزدیک به مسیرهای منتهی به بندر تعز را تصرف کنند که ارتش آنها را از این مناطق به عقب راند.

MKH-23-11:33

پربیننده ترین خبرها