خلفان:مشعل از نتانیاهو خطرناکتر است

خلفان:مشعل از نتانیاهو خطرناکتر است
جمعه 2 مرداد 1394 - 14:57

العالم - ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی با حمله به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، او را برای فلسطینی ها خطرناک تر از نتانیاهو توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم خلفان در توییتی که دیروز پنجشنبه در حساب کاربری خود منتشر کرد نوشت: وجود خالد مشعل عدم حصول توافق میان فلسطینی ها را برای اسرائیل تضمین می کند.

وی افزود: اگر خالد مشعل برای اسرائیل خطرناک بود  به راحتی از شر او خلاص می شدند اما آنها او را به خوبی می شناسند وگرنه سرنوشتی مانند احمد یاسین که به جنبش فتح متمایل بود پیدا می کرد.

معاون رئیس پلیس دبی تلاش برای ترور مشعل در اردن را غیرواقعی توصیف کرد و گفت: اگر در مشعل خیری بود با جنبش فتح که پیش از همه پرچم مبارزه با اسرائیل را بالا برد همکاری می کرد؛ اما در او خیری نیست.

خلفان با انتقاد از دیدار مشعل با مقام های عربستان ادعا کرد: مشعل تا دید که آمریکا با ایران توافق هسته ای امضا کرده و بعد از این که توسط مقام های ایران طرد شد به عربستان آمده است.

این افسر اماراتی با اشاره به ثروت مشعل گفت: "خالد مشعل میلیونر چیزی از رنج های مردم غزه نمی داند و از امروز به بعد او در خارج از تاریخ سیاسی قرار می گیرد... این نکته را به یاد داشته باشید".

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها