ترک سرزمین خلافت داعش شلاق دارد

ترک سرزمین خلافت داعش شلاق دارد
جمعه 2 مرداد 1394 - 15:08

العالم - منابع محلی استان کرکوک از ربوده شدن 50 شهروند عراقی از جمله تعدادی زن و کودک توسط گروه تروریستی داعش هنگام خروج از مناطق تحت سلطه تروریست ها خبردادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، یک منبع محلی در استان کرکوک روز جمعه به السومریه نیوزگفت: گروه تروریستی داعش بامداد امروز حدود 50 شهروند عراقی از جمله تعدادی زن و کودک را که به دلیل شرایط وخیم قصد خروج از مناطق تحت کنترل تروریست ها داشتند، در منطقه الحوجیه واقع در 55 کیلومتری جنوب غربی کرکوک ربود.

این افراد به علت وضعیت بد اقتصادی، فقر و نبود فرصت های شغلی قصد فرار از کرکوک را داشتند.

به گفنه این منبع، دادگاه شرعی حویجه بلافاصله برای هر یک از این افراد به اتهام ترک سرزمین خلافت ، 100 ضربه شلاق و یک میلیون دینار جریمه در نظر گرفته است.

داعش برای جلوگیری از فرارغیرنظامیان ازمناطق جنوب غربی کرکوک، ایست های کنترل و بازرسی متعددی ایجاد داده است.

منابع محلی می گویند: گروه تروریستی داعش و هواداران آن در این منطقه از پول و اموال فراوانی برخوردارند و هرازگاهی با قرار دادن اخبار و تصاویری در شبکه های اجتماعی اینگونه وانمود می کنند که زندگی بطور طبیعی رایج است و اهالی در هتل های 5 ستاره به سر می برند در حالیکه همه این تبلیغات دروغ محض می باشد.

استان کرکوک در 250 کیلومتری شمال بغداد از مناطق بحرانی عراق، بطور مداوم شاهد اعمال خشونت بار از سوی گروه تروریستی داعش بوده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها