خودروی عربستانی در فلسطین اشغالی ! + عکس

خودروی عربستانی در فلسطین اشغالی ! + عکس
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:54

العالم - یک روزنامه سعودی از تماس با مالک خودروی سعودی خبر داد که عکس جولان دادنش در خیابانهای یافا منتشر شده است.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، خبرنگار امور عربی رادیو ارتش رژیم اشغالگر دیروز در صفحه شخصی خود در توییتر، عکس خودرو پلاک عربستان منتشر کرد که در خیابانهای شهر یافا هم مرز با تل آویو جولان می داد.

وی نوشت در حین گردش در شهر یافا به ویژه در نزدیکی میدان مشهور ساعت متوجه این مساله عجیب ؛ یعنی توقف یک مرسدس بنز با پلاک عربستان سعودی شدم.

پس از انتشار این مطلب روزنامه مکه چاپ عربستان از تماس  با مالک خودرو خبر داد که گفته است تابعیت آمریکایی دارد و درعربستان در بخش ساخت و ساز فعالیت می کند.

وی با ابراز تعجب از انتشار عکس خودرو خود در حین تردد در سرزمین های اشغالی تاکید کرد صفحه شخصی در توییتر نداشته  و برای دیدن این عکس ، صفحه ای در آن خواهد گشود.

وی با بیان اینکه برای گذراندن مرخصی به تل آویو رفته است ، گفت : چهار بار پلیس  تل آویو به دلیل پلاک  خودرو وی را متوقف کرده وهم اکنون به عربستان سعودی بازگشته است.

" فلیپ آلن " دارای با تابعیت امریکا دهه هفتم عمر خود را می گذراند و میان جده و ریاض در تردد است. وی مشاور فنی یکی از سازمانهاست و خودروی مرسدس بنز مدل 2008 را حدود  یک سال و نیم پیش در جده خریداری کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها