دلایل حمله صهیونیست‌ها به مقر جبهه فلسطینی در لبنان

دلایل حمله صهیونیست‌ها به مقر جبهه فلسطینی در لبنان
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 23:07

بیروت، العالم - مسؤول بخش اطلاع‌رسانی در "جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل" گفت: نبرد ما با تروریست‌ها و دشمن صهیونیست، نبردی واحد است.

"انور رجا" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم، گفت که عرصه بر تروریست ها تنگ شده است از این رو، رژیم اسرائیل به طور مستقیم وارد عمل شده است.

رجا افزود: همان طور که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت، قاعده درگیری ها تغییر کرده است و مجالی برای مرزهای جغرافیایی یا مرزهای سیاسی دراین زمینه وجود ندارد، نبرد سیاسی میدانی است و با آینده مقاومت در ارتباط است.

وی گفت: حمله امروز که همزمان با حمله به جبهه جولان صورت گرفته است که طی آن چند نفر کشته شدند، در آن زمان تقریباً پایگاه جبهه خلق برای آزادی  فلسطین – فرماندهی کل واقع بین مرزهای سوریه و لبنان هدف قرار گرفت و این حمله عملاً با حمله منطقه الزبدانی تداخل پیدا کرد و جبهه خلق و نیز مقاومت لبنان در این زمینه ایفای نقش کردند.

 رجا ادامه داد: منطقه وسیعی که جبهه خلق درآن حضور دارد، بارها هدف نفوذ و حمله قرار گرفته، اما این بار این حملات و نفوذها به طور مستقیم از سوی صهیونیست ها بوده است که از گروه های تروریستی حمایت می کنند.

وی افزود که دراین حمله، 6 نفر از نیروهای جبهه خلق زخمی شدند و برخی از انبارهای مهمات آسیب دید و دشمن از اهمیت این مکان و پایگاه پشتیبانی چه پایگاه هایی که برای مقابله با دشمن صهیونیست آماده شده و چه پایگاه هایی که برای نبرد مقاومت در اراضی سوریه آماده شده است، آگاه است.

رجا تصریح کرد؛ مقر متعلق به جبهه خلق که حمله هدف قرار گرفته است، از امتیاز ویژه ای برخوردار است و مشارکت این جبهه در نبرد الزبدانی درجهت خدمت به مقاومت است.

به گفته وی، از آنجایی که عرصه بر تروریست ها تنگ شده و آن ها به دنبال راه فرار بودند، دشمن صهیونیست به طور مستقیم وارد عمل شده است.

امروز در حمله بالگرد شناسایی وابسته به رژیم اسرائیل به خودروی نیروهای کمیته دفاع مردمی سوریه در ورودی منطقه "حضر" در ریف القنیطره در منطقه جولان سوریه، دو نفر از این نیروها به شهادت رسیدند.

در لبنان نیز یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی یک مرکز متعلق به جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل را در منطقه قوسايا المعيسره در مجاورت مرزهای شمال شرق لبنان هدف قرار داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها