شیخ نعيم قاسم: ايران برای آرمانهای فلسطین فداکاری کرد

شیخ نعيم قاسم: ايران برای آرمانهای فلسطین فداکاری کرد
پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 - 08:46

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم در کنفرانسی تحت عنوان "متحد به خاطر فلسطین؛ اسراییل رو به زوال است" تاکید کرد: کشور بزرگ و مهمی مثل جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین فداکاری و ایثار کرد و با چالش ها روبرو شد.

وی افزود: ایران تنها به سخن گفتن و بستن سفارت اسرائیل و تبدیل آن به سفارت فلسطین و برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس و بسیج مواضع در حمایت از فلسطین بسنده نکرد، بلکه از مقاومت در فلسطین و مجاورت آن - گفتاری و عملی- حمایت مالی و تسلیحاتی کرد.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: فلسطین همان قطب نمای رویکرد صحیح سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه صفات "اشغالگری و تجاوزگری" رژیم صهیونیستی افزود: حزب ‌الله لبنان با پایداری و استقامت و مقاومت، رژیم اسرائیل را شکست داد و اگر این مقاومت نبود، اسرائیل شکست نمی‌ خورد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به فداکاری ملت فلسطین در راه مقاومت خود و رو به زوال بودن رژیم اسرائیل افزود: ما وظیفه داریم که از حق و حقیقت دفاع کنیم و در کنار نیروهای مقاومت شجاع فلسطین باشیم.

شیخ نعیم قاسم گفت: تروریسم تکفیری به دنبال مقابله و مبارزه با مقاومت است.

وی با اشاره به پدیده تروریسم تکفیری و همدستی و موضع آشتی جویانه آن با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما با تروریسم تکفیری مقابله می کنیم و این مقابله به این خاطر است که تروریسم تکفیری به عنوان مانعی در برابر مقاومت ما در مقابل رژیم اسراییل به شمار می رود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها