زندگی عادی مردم یمن زیربمباران سعودی ها

پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 - 21:42

العالم - مردم یمن علی رغم تمام مشکلات و مصائبی که به خاطر تجاوزات عربستان و بحرانهای دیگر متحمل شده اند همچنان به زندگی عادی خود ادامه می دهند

به گزارش خبرنگار العالم در یمن مردم این کشور به پیشروی ارتش و نیروهای مردمی خود در جبهه ها امیدوارند و عقیده راسخ دارند که مزدوران و کسانی که از تجاوزعربستان به یمن حمایت کرده اند هیچ جایی در این کشور ندارند.

با اینکه چند ماه از تجاوزات عربستان به یمن و تخریب زیرساختهای حیاتی کشور گذشته و مصائب و مشکلات به حداکثر رسیده است، اما مردم یمن همچنان با حداقل امکانات، به مقاومت در مقابل تجاوزات عربستان ادامه می دهند.

یکی از شهروندان یمنی در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: با وجود ادامه حملات هوایی عربستان، محاصره و تحریم ما همچنان با حداقل امکانات سرگرم زندگی طبیعی خود هستیم. تهدیدات و خطرات روزمره ناشی از حملات هوایی یا نفوذ خودروهای بمب گذاری شده یا هر چیز دیگری از این قبیل نمی توانند ما را از مسیر زندگی عادی در کنار خانواده و کودکانمان بازدارند.

یکی دیگر از شهروندان به خبرنگار العالم گفت: ملک سلمان سعودی تمام جهان را علیه ما بسیج کرده است. او ما را نشناخته است، مردم یمن همانهایی هستند که تاج و تخت تمام کسانی را که به ملتهای عرب و مسلمان اهانت کرده اند به نابودی خواهند کشاند.به خواست خدا پیروز خواهیم شد حتی اگر ما را زیر باران بمبهای فسفری و تمام سلاحهای ممنوعه بگیرند.

شهروند دیگری گفت: به مقاومت ادامه می دهیم، تسلیم آنها نخواهیم شد و هیچ متجاوزی نمی تواند ما را به زانو درآورد و بین مردم یمن تفرقه بیندازد.

علی رغم ادامه حملات متجاوزان و ارتکاب جنایت های فجیع، زندگی عادی در یمن ادامه دارد و مردم بی هیچ هراسی از حملات هوایی و انفجار و بمبگذاری به مقاومت خود ادامه می دهند و در راه حفظ انقلاب و ثبات کشور جانفشانی می کنند.

پربیننده ترین خبرها