قیام فلسطینیان پس از جنایت جدید صهیونیستها

قیام فلسطینیان پس از جنایت جدید صهیونیستها
شنبه 10 مرداد 1394 - 14:59

ساکنان کرانه باختری و بیت المقدس در واکنش به جنایت اشغالگران صهیونیست مبنی بر آتش زدن منزل یک فلسطینی و زنده سوزاندن کودک شیرخوار، بپا خاستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شهرک نشینان صهیونیست دیروز (جمعه 9مرداد) با آتش زدن منزل یک فلسطینی در نابلس و زنده سوزاندن "علی سعید دوابشه" کودک یک و نیم ساله فلسطینی، سه تن از اعضای این خانواده را نیز زخمی کردند.

این حادثه بار دیگر، جنایت حدود یک سال پیش اشغالگران در قدس اشغالی را مبنی بر درآتش سوزاندن محمد ابو خضیر را یادآوری کرد.

به دنبال این جنایت صهیونست ها مردم خشمگین فلسطین بپا خاستند و با نظامیان اشغالگر در رام الله، قدس، الخلیل، شهرها، روستاها و مناطق دیگر درگیر شدند که به زخمی شدن دستکم 25 فلسطینی منجر شد که جراحت یکی از آنان بسیار شدید است.

سخنگوی رسمی وزارت بهداشت غزه نیز گفت: یک فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اسراییل شهید و یک نفر دیگر نیز روز جمعه نزدیک بیت لاهیا در شمال غرب نوار غزه زخمی شده است.

جنایت آتش زدن این شیرخواره فلسطینی صبح جمعه، 9مرداد ماه، در منطقه قدیمی دوما در شهر نابلس در شمال کرانه باختری روی داد.
سازمان ملل متحد، و کشورهای مختلف دنیا این اقدام اشغالگران را محکوم کردند.

شهرک نشینان پیش از آتش زدن دو منزل فلسطینی ابتدا مواد آتش زا بر روی آن پاشیدند و قبل از فرار از محل حادثه، به زبان عبری شعارهای نژادپرستانه ای مانند "زنده باد انتقام گیری" و "انتقام مسیح" سر دادند.

پربیننده ترین خبرها