ازدحام شدید در جایگاه‌های عرضه سوخت امارات

ازدحام شدید در جایگاه‌های عرضه سوخت امارات
شنبه 10 مرداد 1394 - 22:51

با تصویب نرخ جدید بنزین در امارات متحده عربی و افزایش 24 درصدی قیمت آن، جایگاه‌های عرضه سوخت در این کشور با ازدحام شدید خودروها روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جایگاه های پمپ بنزین در امارات از اواسط جمعه شب (دیشب)، بنزین را بر اساس نرخ جدید که به میزان 24 درصد افزایش یافته است، به صاحبان خودروها ارائه کردند.

دولت امارات روز چهارشنبه ( 7 مرداد) از تصمیم خود برای افزایش قیمت بنزین به میزان 24 درصد از امروز (شنبه) با شروع اجرای طرح حذف یارانه سوخت خبر داد.

با اجرای طرح حذف یارانه سوخت، قیمت بنزین در امارات در ماه اوت به میزان 24 درصد افزایش و قیمت گازوئیل به میزان 29 درصد کاهش می یابد.

تعیین قیمت فرآورده های سوخت درامارات به صورت ماهیانه انجام می شود و در روز 28 هر ماه، قیمت های جدید بنزین و گازوئیل بر اساس میانگین قیمت جهانی نفت اعلام می شود.

این درحالیست که مصرف کنندگان اماراتی بیم آن دارند که افزایش قیمت بنزین، آغازی برای افزایش بیشتر قیمت سوخت در ماه های آینده با توجه به آزادسازی قیمت های سوخت باشد.

ازدحام خودروها در پمپ بنزین ها

پایگاه خبری ایلاف از ازدحام شدید خودروها در پمپ های بنزین در ساعات پایانی ماه ژوئیه به ویژه در امیرنشین دبی خبر داد و نوشت: صف های طولانی خودروها برای تهیه بنزین، ساعت ها ادامه داشت و این مساله موجب اختلال در رفت و آمد درخیابان های اطراف پمپ بنزین ها شد.

برخی از صاحبان خودروهای اماراتی و یا خارجی های مقیم این کشور نیز گفتند که افزایش قیمت بنزین در ماه اوت ممکن است به گران تر شدن قیمت بنزین در ماه سپتامبر منجر شود.

شهروندان اماراتی از دولت امارات خواستند که مانع از افزایش بیشتر قیمت سوخت شود، زیرا دراین صورت آن ها با بحران معیشتی روبرو خواهند شد و این مساله با توجه به افزایش هزینه های زندگی در سال های اخیر و ثبات قیمت ها، آن ها را با مشکل روبرو خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها