بحرینیها شعارسرگونی آل خلیفه سردادند

بحرینیها شعارسرگونی آل خلیفه سردادند
يکشنبه 11 مرداد 1394 - 11:14

بسیاری از شهرها و مناطق بحرین روز شنبه (10 مرداد ماه، 1 اگوست 2015 ) شاهد برگزاری تظاهراتهای گسترده بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تظاهرکنندگان بر همبستگی خود با زندانیان سیاسی و پایبندی به اهداف انقلاب 14 فوریه 2011 تاکید کردند.

تظاهرکنندگان مناطق "کرانه، البلاد القدیم، المصلی، وادیان، ستره، اسکان جدحفصی، ابوصبیع و الشاخوره" شعارهایی در خصوص سرنگونی حکومت آل خلیفه سر دادند و جنایت تخریب مساجد را محکوم و آمادگی خود را برای هماهنگی با گروههای مردمی و حرکت به سوی میدان شهدا اعلام کردند.

برخی جوانان انقلابی نیز برای اعلام آمادگی در خصوص شرکت در بزرگداشت "روز استقلال" به سوی میدان الخواجه حرکت کردند.

در همین حال نیروهای امنیتی بحرین خیابان بین المللی التحریر را که در پاسخ به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با عنوان "ملت پیروز" در سیطره انقلابیون و تظاهرکنندگان در آمده بود، بستند.

نیروهای آل خلیفه همچنین با شلیک گسترده گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان مسالمت جو در دو منطقه ابوصبیع و الشاخوره، چندین تظاهر کننده را زخمی کردند و برخی تظاهرکنندگان و ساکنان منطقه نیز بر اثر استنشاق گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

ساکنان مناطق مختلف بحرین روز شنبه با ارسال بیانیه هایی از مردم این کشور خواستند که در 14 آگوست (سالروز پایان استعمار انگلیس) در فعالیتهای "ملت پیروز" که ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه برای آن فراخوان داده بود، مشارکت کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها