وعدۀ 4 همسر داعشی برای جذب تروریست آلمانی!

وعدۀ 4 همسر داعشی برای جذب تروریست آلمانی!
دوشنبه 12 مرداد 1394 - 21:54

العالم - روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی، اعترافات یک آلمانی تونسی‌تبار را درباره وعده‌های فریبنده و سراب جذاب داعش در سوریه، منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه اعترافات مردی به نام ابراهیم را منتشر کرده که به دنبال وعده های فریبنده داعش مبنی بر برخوردار شدن از 4 همسر و خودروی لوکس، برای پیوستن به این گروهک عازم سوریه شده و به محض رسیدن به این کشور از سوی عناصر داعش به اتهام جاسوسی دستگیر شده است.

ایندیپندنت نوشت: ابراهیم 26 ساله و تبعه آلمان، به محض رسیدن به سوریه به دست عناصر داعش دستگیر و در زندانی که همواره خون زندانیان در آن ریخته می شود، زندانی و مجبور شده به صدای زندانیانی که گردن زده می شدند، گوش کند. وی این صداها را شبیه صدای گربه ای توصیف کرده که خودرویی با سرعت آن را زیر می گیرد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، اگر ابراهیم به شیوه شگفت آوری موفق به فرار نمی شد و خود را در آلمان تحویل پلیس نمی داد، سرنوشتی مشابه سرنوشت همان زندانیانی را داشت که صدای آنها را هنگام اعدام در زندان شنیده بود.

ابراهیم در گفت وگو با یک روزنامه آلمانی با اشاره به این که داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، تاکید کرده که زندانی شدن در آلمان را به آزادی در کنار داعش در سوریه ترجیح می دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها