بخش دیگری از شرق زبدانی آزاد شد +ویدئو

دوشنبه 12 مرداد 1394 - 23:08

زبدانی، العالم ـ ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در عملیات ویژه توانستند منطقه الحکمه متصل به خیابان جرجانیه در شرق زبدانی در استان ریف دمشق را به کنترل خود درآورند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، این دستاورد جدید پس از پیگیری دقیق پایگاه های گروههای تکفیری و رصد کردن تحرکات آنها حاصل شد که به کشته شدن دهها نفر از تروریست ها و فرار دیگر عناصرباقیمانده انجامید.

 برخی منابع ویژه تاکید کردند که پیشروی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه در این محور، همزمان با حمله هماهنگ شده از چندین محور صورت گرفت و ارتش سوریه و نیروهای حزب الله با استفاده از موشک، توپخانه و سلاح های همچون تیربار مواضع تروریست ها را هدف حملات سنگین خود قرار دادند.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه در گفت وگو خبرنگار العالم تصریح کرد: این منطقه کوهستانی و مرزی بوده و مشرف بر لبنان است و ارتش سوریه توانست در آن پیشروی کند و بسیاری از تروریستها را در  این منطقه به هلاکت برساند و با یاری خدا منطقه زبدانی طی روزهای آینده به طور کامل از تروریستها و تکفیری ها پاکسازی خواهد شد.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی در عملیات نظامی سازمان یافته خود بر عامل غافلگیری و تاکتیک های متعدد تکیه می کنند؛ ارتش سوریه با انعطاف پذیری بالایی حملاتی پی در پی از شرق و غرب و جنوب زبدانی علیه تروریستها آغاز کرده که به خسارتهای سنگین تروریست ها انجامیده است.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه در این اظهار داشت: درگیری در زبدانی، راهبردی است و ما همواره با فرماندهی در حال هماهنگی هستیم و همه چیز به خوبی پیش می رود.

ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در حال رصد کردن تحرکات تروریست ها در داخل شهر زبدانی هستند و جنگنده ها نیز ساختمانهایی که عناصر تروریست درآنها تجمع کرده اند، هدف قرار می دهند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها