ناآرامی در منطقه نجران عربستان

ناآرامی در منطقه نجران عربستان
سه شنبه 13 مرداد 1394 - 14:50

العالم - یک منبع قبیله ای [یمنی] به شبکه العالم گفت: وضعیت در منطقه نجران عربستان ناآرام است و نیروهای نظامی آل سعود در ترس و نگرانی به سر می برند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، یک منبع قبیله ای به شبکه العالم گفت: وضعیت در منطقه نجران عربستان ناآرام است و نیروهای نظامی ریاض در ترس و نگرانی به سر می برند.

وی با اشاره به نگرانی و گله مندی نیروهای سعودی در این منطقه گفت: ریاض بیم آن را دارد که گستره ناآرامی ها به خارج از نجران کشیده شود.

این منبع خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود اقدام به جذب مزدوران خارجی برای کنترل اوضاع در استان نجران کرده است.

منبع مزبور نگرانی نیروهای سعودی در نجران را ناشی از واکنش احتمالی یمن به حملات سعودی ها ارزیابی کرد.

درهمین حال ارتش یمن و کمیته های انقلابی در پاسخ به جنایتهای نیروهای سعودی دریمن، موشک ساخت داخل زلزال را به سوی پایگاه نظامی الحسیره در شهر جیزان عربستان سعودی شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد که یگانهای ارتش و کمیته های انقلابی یمن، ساختمان دولتی واقع در ظهران عسیر و ساختمان فرماندهی مرزبانان عربستان در منطقه الطوال از توابع جیزان را هدف قرار دادند که به تخریب انبار سلاح و عقب نشینی تانکها و خودروهای نظامی ارتش سعودی منجر شد.

نیروهای ارتش یمن همچنین چندین موشک به پایگاه نظامی ملحم، المعطن و خط عمومی شهر الخوبه منطقه الردیف در جیزان شلیک کردند که این بمباران به قطع برق الخوبه و آتش سوزی منجر شد.

پایگاه خبری "انصارالله" نیز اعلام کرد: ارتش و کمیته های انقلابی چند فروند موشک گراد به پایگاه السایله در ظهران عسیر شلیک کردند وهمچنین پادگان الربوعه، الجربه و العشه در ظهران عسیر را با حملات شدید توپخانه ای و موشکی هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با گلوله و موشکباران پادگانها و پایگاه نظامی وادی جاره در الخوبه از توابع جیزان عربستان، کنترل خود را بر این مناطق شدت بخشیدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها