بازداشت های گسترده پس از انفجار درستره بحرین

بازداشت های گسترده پس از انفجار درستره بحرین
پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 - 09:42

العالم - انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد: پس از انفجار جزیره ستره 32 نفر در این جزیره به صورت خودسرانه توسط نیروهای آل خلیفه بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری العالم، انجمن مزبور امروز پنجشنبه تاکید کرد: از مجموع افراد یاد شده 6 تن آزاد شدند ولی 26 تن از شهروندان همچنان در بازداشت بسر می برند.

تارنمای منامه پست به نقل از صفحه شخصی این انجمن در شبکه اجتماعی تویتر افزود: شمار یورش های غیرقانونی و خودسرانه نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به 27 مورد بالغ گردید که بخش عمده آنها پس از نیمه شب انجام گرفت.

این نیروها بدون داشتن مجوز دادستانی کل تا یک هفته پس از انفجار بطور توهین آمیز با یورش به خانه های مردم یورش اموال شخصی آنها را از بین بردند و به 13 خودرو و منزل آسیب وارد کردند.

انجمن از اینکه به بازداشت شدگان ستره اجازه ملاقات با خانواده هایشان داده نمی شود ، به شدت ابراز نگرانی کرد و افزود: این اقدام رژیم مخفی نگه داشتن افراد به زور بشمار می رود که برخلاف قوانین و معاهده های بین المللی است.

وزارت کشور بحرین روز سه شنبه ششم مرداد ماه اعلام کرد بر اثر انفجار بمب در مسیر اتوبوس حامل نیروهای امنیتی در جزیره ستره بحرین، دست کم دو نیروی پلیس کشته شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها