حمایت مردم از ارتش یمن با بسیج عمومی + فیلم

پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 - 20:12

مردم یمن با برگزاری برنامه های متعددی در صنعا، حمایت خود را از بسیج عمومی و حمایت از گزینه های راهبردی را اعلام و بر آمادگی برای مقابله با تجاوز سعودی در کنار ارتش و کمیته های مردمی، اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از صنعا، مردم یمن با شرکت در این برنامه ها برای حمایت و پشتیبانی از نیروهای یمنی در مقابله با متجاوزان سعودی، اعلام آمادگی کردند.

"رضوان الوجیه" عضو انجمن علمای یمن، روز پنج شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: پیام ما به ارتش و کمیته های مردمی آن است که اکنون، هدفِ همه ما یکی است، شعارمان یکی است، رهبری خردمند و دانا داریم و رو به سوی خداوند داریم و به او اعتماد می کنیم؛ بنابراین هرگاه بخواهید به یاری شما خواهیم شتافت هر جا که باشد، چه در تعیز چه در ضالع، چه در ابین چه حتی در جیزان.

وی تاکید کرد: سید عبدالملک الحوثی، راهبردهایی اساسی اتخاذ خواهد کرد که ما در انتظار اعلام این راهبردها هستیم.

با ادامه تجاوز عربستان سعودی به یمن برای پنجمین ماه متوالی، برخی بر آن هستند که بسیج عمومی و ادامه آن در همه سطوح امری اجتناب ناپذیر است و باید برای این مرحله از رویارویی، راهبردی ویژه در جبهه های داخلی و خارجی بر پایه مقدس بودنِ دفاع اتخاذ شود.

"علی مفضل" مُبلّغ اسلامی یمنی نیز به شبکه العالم گفت: این نشست ها و گردهمایی ها، به منظور بررسی اوضاع و فعالیت در جهت پشتیبانی از جبهه های جنگ ضد تجاوز تحمیلی دشمنان ضد یمن است.

وی افزود: از نظر ما، اکنون، مساله جهاد، بر هر کسی که توانایی آن را دارد واجب شده است و همه باید چه با مال، چه با سلاح و چه با جان خود به این جهاد بشتابند.

شدت گرفتن تجاوزات سعودی ضد یمنی ها و هدف قرار دادن غیرنظامیان و مردم بی دفاع یمن، همبستگی و برادری هر چه بیشتر طیف های مختلف جامعه در همراهی و پشتیبانی از ارتش و کمیته های مردمی را به امری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.

26

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها