حمله نیروهای یمنی به مواضع ارتش عربستان

حمله نیروهای یمنی به مواضع ارتش عربستان
جمعه 16 مرداد 1394 - 09:37

نیروهای پشتیبانی موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن چند پایگاه ارتش عربستان را در استان های نجران ، جیزان و عسیر زیر آتش گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت سبأ نت روز جمعه به نقل از منبعی نظامی در استان صعده در شمال غرب یمن گزارش داد : ارتش و کمیته های مردمی 15 موشک به سوی پایگاه نظامی الجمارک در استان جیزان شلیک کردند که باعث فرار جمعی نظامیان عربستانی از این پایگاه شد. پایگاه نظامی المعزاب این استان نیز با ده ها گلوله توپخانه زیر آتش گرفته شد که باعث انهدام چند خودروی نظامی و فرار جمعی نظامیان عربستانی با خودروهای خود شد. 
این منبع افزود : نیروی پشتیبانی موشکی ارتش و کمیته های مردمی همچنین پایگاه الملطه و اردوگاه الآلیات را در منطقه علب شهر ظهران استان عسیر با موشک های گراد هدف قرار داد و پایگاه نظامی العش استان نجران نیز موشک باران شد که نظامیان عربستانی را  فراری داد و قرارگاه نیروی مرزبانی استان نجران نیز با موشک های کاتیوشا هدف گرفته شد .
این منبع خاطرنشان کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ارتش عربستان را در منطقه وادی جاره استان جیزان به کنترل خود درآورده اند و ارتش عربستان به علت ناکامی در بازپس گیری این مواضع اقدام به گلوله باران آن کرده است.
منبع مذکور افزود : جنگنده های عربستان چند بار به شهر باقم استان صعده و مدرسه دخترانه خوله و برخی از منازل مسکونی منطقه ضحیان حمله کردند و ارتش عربستان همچنین منطقه بنی صیاح شهر رازح را نیز موشک باران کرد که به شهادت 2 کودک منجر شد.
حمله جنگنده های عربستان به منازل مسکونی منطقه مران نیز یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت که هر دوی آنها کودک هستند .
شلیک بیش از 70 موشک از پایگاه نظامی الشرفه عربستان به سوی مناطق مختلف شهر کتاف استان صعده تنها بخشی از حملات مستمر ارتش آل سعود به یمن است .

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها