بمبگذاری خانه‌ها توسط داعش قبل از فرار از فلوجه

جمعه 16 مرداد 1394 - 11:01

نیروهای ارتش عراق به خنثی کردن مین ها و بمب های مناطق اطراف شهر فلوجه می پردازند، تا حلقه محاصره تروریست های مستقر در این شهر را تنگ تر کنند.

"حیدر قاسم" خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از "الانبار" گزارش داد، ارتش عراق چند روز پیش مناطقی را در استان الانبار از داعش پس گرفت و هم اکنون به خنثی کردن مین ها و بمب های موجود در این مناطق می پردازد؛ زیرا تروریست های داعشی علاوه بر تخریب زیرساخت ها  ، مدارس ، منازل و مراکز تجاری و اداری مهم، اقدام به بمب گذاری اماکن مختلف کرده اند تا نیروهای ارتش با ورود به این اماکن کشته شدند.
ارتش برای آزادسازی مناطق استان الانبار از نیروهای بسیج مردمی کمک می گیرد و تلاش می کند شهروندانی را که داعش از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند ، آزاد کند.
ابوجعفر الخراسانی فرمانده هنگ شهدا در نیروهای بسیج مردمی اعلام کرد : داعش مدارس را تخریب و منازل و همه مخازن آب را بمب گذاری کرده است .
نیروهای ارتش عراق همچنان به سوی مرکز شهر فلوجه و شهر الرمادی پیشروی میکنند و توانسته اند مناطق جنوبی و شرقی رمادی را پاکسازی کنند. 
"ابوعلاء المیاحی" یکی از افسران بسیج مردمی نیز اعلام کرد: قدرت دفاعی داعش تضعیف شده است و در برابر نیروهای ارتش عراق توان ایستادگی ندارند و شکست می خورند و ارتش همه سلاح های و خودروهای آنها را منهدم کرده است .
حملات هوایی و توپخانه ای ارتش عراق به مواضع داعش در جزیره الخالدیه و مناطق روستایی ابوشهاب نیز باعث کشته شدن 5 تروریست و انهدام 2 خودروی آنها شد.

پربیننده ترین خبرها