شکایت وزیر دفاع عراق از پست گرفتن افراد فاسد

شکایت وزیر دفاع عراق از پست گرفتن افراد فاسد
يکشنبه 18 مرداد 1394 - 11:12

وزیر دفاع عراق با بیان اینکه افراد فاسد بر بسیاری از سمت های دولتی در عراق خیمه زده اند، تاکید کرد که این وزارت خانه در جهت ندای مرجعیت دینی گام برخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد العبیدی" اعلام کرد: افراد مفسد و سارقان اموال عمومی بدون حساب در سمت های دولتی قرار گرفته اند.
العبیدی به پایگاه خبری سومریه نیوز گفت: کشور در شرایط دشوار تاریخی قرار دارد که تروریسم و تجاوزگری از آن بهره برداری می کند و مفسدان و سارقان که به ناحق بر مناصب و سمت های دولتی رسیده اند بر اموال عمومی خیمه زده اند.
وی افزود: مرجعیت آگاه با مشخص کردن علت، بر ضرورت اصلاح امور کشور و برخورد قاطعانه با فاسدان با مشت آهنین و اعطای مسؤولیت به افراد شایسته و با تجربه که در عراق فراوان هستند تاکید کرد.
العبیدی تاکید کرد: ندای مرجعیت بصیر نجف اشرف بیانگر ندای همه عراقی ها و تلاش آنها و عدالت خواهی برای آنهاست. از این رو، نهادها و موسسات دولتی باید برای پاسخ به این ندا وارد عمل شوند و اولویت ها را در چارچوب شیوه ای عادلانه و با حکمت و درایت مرجعیت مشخص کنند.
وزیر دفاع عراق گفت: وزارت دفاع در مسیر اصلاح و بهبودی اقدامات خود گام برداشت و ندای مرجعیت نیز سبب خواهد شد وزارتخانه با استواری و اطمینان بیشتر در این خصوص گام بردارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها