پاسخ نیروهای یمنی به حملات تجاوزکارانه عربستان

پاسخ نیروهای یمنی به حملات تجاوزکارانه عربستان
دوشنبه 19 مرداد 1394 - 10:07

یک منبع نظامی مسؤول در یمن اعلام کرد نیروی پشتیبانی موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی ، به حملات خود به مواضع نظامی دشمن سعودی در نجران ، جیزان و عسیر ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری یمنی "سبأ "، نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی، در پاسخ به حملات تجاوزکارانه عربستان؛ مرکز الجهاد در جیزان را با چند فروند موشک گراد هدف قرار داد که درنتیجه آن، خودروهای نظامی ارتش عربستان از این مرکز عقب نشینی کردند.

همچنین نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن ، مرکز الفریضه در جیزان را با سه فروند موشک و مرکز غرف الشیخ را با 12 موشک هدف قرار دادند.

منبع یاد شده افزود که به دنبال حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به یک خودروی نظامیان سعودی با موشک ضد زره و منهدم شدن یک تانک سعودی ها در مرکز الشرفه در نجران، نظامیان سعودی با خودروهای خود از مرکز نظامی جلاح در جیزان فرار کردند.

این منبع همچنین اعلام کرد که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی، فرماندهی علیب و مرکز نظامی العش در علب درظهران عسیر را بمباران کرد، همچنین نیروی پشتیبانی مرکز نظامی الطلعه را در منطقه نجران و نیروهای دفاعی نیز نیروی نجران را با هفت موشک هدف قرار دادند.

 

پربیننده ترین خبرها