ویدیو: مجری مشهور، همسرش را کشت تا خواهرش را بگیرد!

دوشنبه 19 مرداد 1394 - 16:59

مجری مشهور شبکه‌های سعودی ام بی سی و الرساله (متعلق به ولید بن طلال میلیاردر سعودی)، در جنایتی هولناک با همکاری یک راننده تاکسی، همسر خود را به قتل رساند و زحمتِ خوردن یک تیر به پای خودش را هم به جان خرید!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اقدام فجیع "منهل عبدالقادر" مجری شبکه های سعودی در برنامه ریزی برای قتل همسرش با همکاری یک راننده تاکسی، در رسانه های عربی بازتاب گسترده ای داشته است.

عبدالقادر که سوری تبار و مقیم عربستان است، کمتر از 24 ساعت پس از این جنایت، به اقدام خود اعتراف کرد که به یک راننده تاکسی لبنانی پول داده تا با شبیه‌سازی یک عملیات سرقت مسلحانه، همسرش را بکشد و به پای خود او نیز شلیک کند!

وی تاکید کرد که هدفش از این جنایت، رها شدن از "شر" همسرش بوده، چون می خواسته با خواهر همسرش ازدواج کند.

عبدالقادر روز 24 جولای (2 مرداد) در آخرین مطلبی که در صفحه خود در توییتر نوشت، از سفر ده روزه به لبنان به اتفاق همسرش "فاطمه حاج ابراهیم" خبر داد.

اما در جریان این سفر، یک راننده تاکسی لبنانی در یک اقدام از پیش طراحی شده، در یک جاده فرعی نزدیک بزرگراه "المتن" در حومه بیروت، راه را بر خودرو شخصی عبدالقادر بست و دو گلوله به سینه و پای همسر وی شلیک کرد که موجب کشته شدن وی شد.

این راننده تاکسی که بعد مشخص شد برای انجام این جنایت، از عبدالقادر پول گرفته، یک گلوله هم به پای خود او شلیک کرد تا کارآگاهان پلیس مطمئن شوند که قتل همسر وی در یک سرقت مسلحانه رخ داده است.
در ویدیوی منتشر شده از سوی پلیس لبنان، عبدالقادر و راننده تاکسی مشغول بازسازی صحنه جنایت هستند.

برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید.

پربیننده ترین خبرها