ویدیو؛ داعش و شیوۀ جدید اعدام‌های دسته جمعی

دوشنبه 19 مرداد 1394 - 20:31

دفتر رسانه‌ای "ولایت خراسان" وابسته به گروه تروریستی داعش، با انتشار ویدیویی جدید از اعدام دسته جمعی 10 نفر، روش تازه‌ای در اعدام‌های جنایتکارانه را به فهرست جرایم داعش افزود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تروریست های داعش، در این ویدیو، اعلام می کنند که متهمان، از قبایل "ایدر خیل"، "بابر خیل" و "ریندار خیل" هستند که با طالبان و دولت افغانستان در ننگرهار ائتلاف کردند تا با داعش بجنگند.

سازمان تروریستی داعش، رسماً جنبش طالبان را دست نشانده سازمان اطلاعات پاکستان "آی.اس.آی" خواند و ادعا کرد که طالبان و دولت افغانستان به جنگنده های (ائتلاف صلیبی برای کشتن مجاهدان) کمک کردند.

عناصر تروریست داعش، در شیوه ای تازه که پیش از این در اعدام ها به کار نگرفته بودند، ده حفره در یک زمین کشاورزی حفر کردند و در آن ها بمب هایی با قابلیت انفجاری بالا کار گذاشتند، آن گاه اعدامی ها را بر روی حفره ها نشاندند تا پس از انفجار، بدن تکه تکه شدۀ آنها به هوا برود.

این شیوۀ اعدام، مشابه شیوه ای است که عناصر تروریست داعش، در ماه ژوئن گذشته در استان نینوا به کار گرفتند و برای اعدام شماری از شهروندان عراقی، دور گردن آن ها سیم های انفجاری پیچیدند آن گاه آن ها را منفجر کردند که این کار سبب قطع فوری سر قربانیان از بدن هایشان شد.


26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها