"کودکانی که سر می‌بُرند"؛ طرح جهنمی داعش+ ویدئو

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 08:34

العالم ـ نخستین کودک داعشی اقدام به سربریدن می کند؛ این فجیع‌ترین تصویری است که تا به حال دیده شده است؛ گویی که آخرین صحنه از پایان جهان است....چگونه داعش از این کودک زیر ده سال، فجیع‌ترین قاتل را ساخت؟

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "کودکی که سر می برد"؛ طرحی جهنمی است که داعش به تدریج آن را محقق کرده و هدف این طرح نه فقط ترویج فرهنگ خشونت است، بلکه هدفی بس فراتر از آن دارد.

پایگاه 24 در گزارشی، شیوه گروه تروریستی داعش برای عملی کردن طرح و نقشه خود، از همان ابتدا که ویدئوهایی از آموزش کودکان با چهره های آسیایی، برای حمل سلاح در شبکه های ارتباط اجتماعی در سال 2012 منتشر کرد تا سلطه اش بر دیر الزور در مرز عراق و ایجاد اردوگاه هایی برای آموزش ایده های خود به کودکان و نحوه قتل و سر بریدن تا تغییر برنامه های درسی را آورده است.

این گزارش مستند به اقدام گروه تروریستی داعش در شلاق زدن و اعدام و قطع کردن دست برای ترساندن مردم و خدشه دار کردن چهره اسلام با استفاده از فجیع ترین ابزارها اشاره می کند.

در این گزارش آمده است که داعش سعی می کند نه فقط نسلی خشن به بار آورد، بلکه نسلی سرگردان را می پروراند که از هر آنچه در اطراف اوست، ترس و هراس دارد. این نسل بیشتر شبیه کسانی است که در جنگل بزرگ می شوند؛ جایی در حافظه تاریخ ندارند و از تمدن به دورهستند. تلاش برای رساندن کودکان به مرحله "سر بریدن" نه فقط این کودکان را نابود می کند، بلکه با یک فعالیت رسانه ای تصویری، نسل فعلی در منطقه را نیز از بین می برد.

این گزارش می افزاید: اینکه بتوان کودکان معصوم را در حال سربریدن تماشا کرد، این به معنای سقوط تمام ارزشهاست و سبب می شود تا مردم این منطقه به سردرگمی برسند، به ویژه که در برابر چشمانشان فروپاشی دولت و گذشته خود را می بینند؛ از این رو اقدام داعش در تخریب آثار تاریخی در سوریه و عراق به منظور از بین بردن تاریخ و گذشته این منطقه، بی مقدمه نبوده است.

این گزارش در پایان آورده است که با وجود تمام این داده ها، روشن است که طرح داعش نه فقط برای تسلط بر منطقه و یا برپایی دولت؛ بلکه برای به آتش کشیدن تمام منطقه و ساکنان آن است و همزمان با آن، برای ایجاد زشت ترین تصویر از دین اسلام و مسلمانان و عربها و حتی کودکان آنها تلاش می کند و در نهایت، با نشان دادن آنها به عنوان انسان های وحشی، نابودی آنها را توجیه و تسهیل می کند؛ همان موضوعی که اسراییل همواره برای ترویج آن تلاش کرده است.

صاحبان این طرح شیطانی، فقط گروهی افراطی که ارزشهای اسلام را خدشه دار کردند، نیستند؛ بلکه آنها دشمنان این منطقه هستند که از این افراطی ها به عنوان ابزار استفاده کردند؛ دشمنانی که بی شک اسراییل و همدستان آن در راس آنها قرار دارند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها