گزارش العالم از خط تماس با داعش در الانبار+فیلم

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 21:37

العالم ـ ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی، حلقه محاصره گروه تروریستی داعش در فلوجه را تنگ تر و به سمت شرق شهر پیشروی کردند و شماری از مناطق از جمله الروفه را به کنترل درآوردند.

به گزارش روزچهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دوربین شبکه العالم عملیات نیروهای عراق در شرق فلوجه بویژه در منطقه الروفه را همراهی و تصاویر آن را ثبت کرد.

با نزدیک شدن عناصر مسلح داعش به خاکریزهایی که حدفاصل بین خود و نیروهای عراقی است، نیروهای هنگ ابوالحق به سمت آنها آتش گشودند و مهترین پایگاه های تروریست ها را در این منطقه منهدم کردند در این حمله شماری از نیروهای داعش کشته شدند.

سرهنگ علی ریحان، فرمانده هنگ ابوالحق، اظهار داشت: با یاری خداوند، با حمله داعشی ها مقابله کردیم، آنها الان از مقابل ما پا به فرار گذاشتند و کسی از آنها باقی نماند.

نیروهای عراقی در شرق فلوجه در الانبار مستقر هستند و پس از کنترل منطقه الروفه و السوده، به کمک کارشناسان، خانه های بمب گذاری شده در این منطقه را خنثی و پاکسازی کردند.

با نزدیک شدن نیروهای عراقی به مرکز فلوجه، شهر از سرکردگان داعش تخلیه می شود، عناصر مسلحی که همچنان در شهر مانده اند از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند تا مانع پیشروی نیروهای عراقی شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها