توان حزب الله از نگاه ژنرالها و تحلیلگران صهیونیست

توان حزب الله از نگاه ژنرالها و تحلیلگران صهیونیست
پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 - 18:34

ژنرال ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهارنظرهای خود به توان بالای نظامی حزب الله لبنان اذعان کرده و نگرانی خود را از انواع موشک ها، هواپیماهای بدون سرنشین و نیروهای کماندوی مقاومت ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم، ژنرال "یعقوب عمیدرور" رییس سابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی و از نزدیکترین افراد به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: "در صورت درگیری اسرائیل با حزب الله لبنان تاسیسات حیاتی اسرائیل روزانه هدف صدها فروند موشک "اسکاد"، "فاتح 110" و "زلزال 3" قرار خواهد گرفت".

او افزود: "حزب الله دارای موشک های ضد هواپیمایِ کپی برداری شده از موشک های روسی "سام 7" است و همچنین پس از دریافت موشک های بسیار پیشرفته دریایی "یاخونت"، توانمندی دریایی اش بسیار افزایش یافته و قادر به هدف قرار دادن نیروی دریایی اسراییل است".   

عمیدرور ادامه داد: "حزب الله موشک های دریایی ایرانی از انواع "قادر"، "نور"، "نصر" و "محراب" و قایق های تندروی هجومی را داراست و همچنین دارای موشک "سی 802" است که در جنگ ژوئیه 2006 میلادی به وسیله آن ناوچه "احی ایلات" را هدف قرار داد".

او تصریح کرد: "بزرگترین دغدغه سازمان موساد، توانمندی گروه های ویژه حزب الله برای اجرای عملیات کماندویی در (فلسطین اشغالی) است".

در همین حال، "الون بین دیوید" تحلیلگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: "دستگاه های اطلاعاتی هم پیمان تل آویو نسبت به توانمندی حزب الله، زرادخانه موشکی عظیم و پهپادهای آن هشدار می دهند که هم اکنون عامل بسیار سرنوشت سازی در نبردهای سوریه به شمار می رود".  

بن دیوید افزود: "این هواپیماها برای سران تل آویو در جنگ آتی بسیار غافلگیر کننده است و نقشی مهم در آسمان شهرهای (فلسطین اشغالی) ایفا خواهد نمود".
 

پربیننده ترین خبرها