ویدئوی اختصاصی العالم از انفجار مخفیگاههای داعش

پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 - 21:43

خبرنگار شبکه خبری العالم در گزارش اختصاصی خود، عملیات پاکسازی تعدادی از روستاهای استان الانبار و انهدام مخفیگاههای گروه تروریستی داعش توسط نیروهای عراقی را به تصویر کشید.

خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق که نیروهای عراقی را در نبرد علیه گروه تروریستی داعش همراهی می کند، در گزارش خود عملیات پاکسازی روستاهای الکسارات و المعامل در استان الانبار از بمب ها و مین های کار گذاشته شده و بقایای عناصر مسلح داعش را به تصویر کشید و گفت: به همراه نیروهای ارتش، به مواضع تروریست های داعش نزدیک شدیم و نیروهای ارتش به مجرد مشاهده یکی از عناصر این گروه، مواضع آنها را هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم، تصاویری از عملیات نظامی ارتش در منطقه الکسارات را منتشر کرد که در آن هدف قرار گرفتن عناصر گروهک تروریستی داعش را که به این منطقه، نزدیک می شدند و تخریب مواضعشان را نشان می داد. همچنین در بخش دیگری از تصاویر، پیشروی نیروهای عراقی و پاکسازی اراضی منطقه الکسارات که با هدف جلوگیری از پیشروی ارتش بمب گذاری شده است، نمایش داده می شود.

* هدف قرار دادن مواضع عناصر داعش در الرمادی

در این میان، علی ریحان فرمانده گردان ابو الحق در گفتگو با خبرنگار العالم، تصریح کرد: نیروهای ما در مسافت بسیار کمی از عناصر دشمن تروریستی قرار دارند و توپخانه نیروهای عملیات بغداد درسی فراموش نشدنی به تروریست ها داده است و با دقت بسیار مواضع تروریست ها را هدف قرار داده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رسانده است.

فلاح عبدالحسین، افسر گردان مهندسی نیز در این باره به خبرنگار العالم گفت: نیروهای گردان مهندسی همواره پیشرو نیروهای دیگر هستند تا مسیر پیشروی آنها را از بمب ها پاکسازی و زمینه را برای ورود تجهیزات نظامی به منطقه آماده کنند. این نیروها عموما پس از پایان مأموریتشان به مواضعشان بازمی گردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نیروهای عراقی، پنج پناهگاه دیگر تروریست ها در محور شرقی شهر الرمادی و مناطق المضیق را هدف قرار داده و سه تروریست را در منطقه الحصیبه در شرق این شهر به هلاکت رساندند. 

اینن درحالی است که سخنگوی وزارت دفاع عراق از آغاز مرحله دوم عملیات نظامی برای بازپس گیری شهر الرمادی و پاکسازی آن از گروه تروریستی داعش، خبر داد.

پربیننده ترین خبرها