جدیدترین گزارش العالم از نبرد در درعا

جدیدترین گزارش العالم از نبرد در درعا
پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 - 23:00

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گزارش داد: 25 تروریست که قصد نفوذ به منطقه "الیادوده" در "ریف درعا" را داشتند، توسط ارتش سوریه کشته و یک دستگاه خودروی حامل تیربار آنان منهدم شد.

خبرنگار شبکه خبری العالم افزود: یک دستگاه خودروی حامل افراد مسلح در منطقه "الکرک" در ریف درعا منهدم شد و ارتش سوریه یک دستگاه تانک تروریست ها را نیز در منطقه "درعا البلد" منهدم کرد که تمام سرنشینان آن کشته شدند.  

وی افزود: ارتش سوریه همچنین گروه های تروریست را در منطقه "الیادوده"، اطراف پست بازرسی "السلطان"، "تپه هواشناسی" و "کوم حجر" درعا هدف قرار داد که شماری از اعضای گروه های مزبور کشته شدند.

خبرنگار العالم افزود: نیروهای ارتش سوریه تلاش گروه های مسلح برای هدف قرار دادن مواضع دفاعی این نیروها در مناطق "الضاحیه"، "تل زعتر" و "مزرعه البیطار" در ریف درعا را خنثی کردند. ارتش سوریه حمله گروه های تروریستی به "صد النعیمه" در ریف شرقی درعا را نیز خنثی کرد و به منابع آتش آنان با انواع تسلیحات پاسخ داد.  

به گفته خبرنگار العالم، یگان های ارتش در عملیات دیگری تلاش گروههای مسلح برای حمله به نقاط دفاعی این یگان ها در محور "سیلوهای غله" نزدیک روستای "النعیمه" در ریف شرقی درعا را خنثی کردند. 

در همین حال، ارتش سوریه شماری از تروریست های مسلح را در حمله به تجمع آنها در مناطقی از ریف درعا کشت و سلاح و مهماتشان را منهدم کرد.

خبرنگار العالم همچنین اخبار منتشره درباره سیطره تروریست های مسلح به محور تل الزعتر و محور القصر "مزارع البیطار" در ریف درعا تکذیب شده است.

وی افزود: 9 تروریست "جبهه النصره" نیز در کمین ارتش سوریه در دو راهی "ام خریزه" در جاده "تل عبدالعزیز" در شمال شهر "الصبوره" در "ریف حماه" کشته شدند. 

پربیننده ترین خبرها