استقرار گسترده نیروهای امنیتی در خیابانهای بحرین

استقرار گسترده نیروهای امنیتی در خیابانهای بحرین
جمعه 23 مرداد 1394 - 10:06

در حالی که مردم بحرین به دعوت گروه ها و فعالان سیاسی خود را برای برگزاری تظاهرات گسترده امروز (جمعه) آماده می‌کنند، شمار زیادی نیروی نظامی و امنیتی در خیابان ها و اماکن عمومی این کشور مستقر شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال فراخوان گروهها و فعالان سیاسی بحرینی برای شرکت در تظاهرات سالگرد روز استقلال این کشور از استعمار انگلیس، شمار زیادی نیروی نظامی و امنیتی در مناطق مختلف این کشور مستقر شده اند.
شاهدان عینی گزارش داده اند نهادهای امنیتی بر شمار عناصرشان در خیابان ها افزوده و شمار بیشتری نیرو و خودروی نظامی در خیابان های اصلی مستقر کرده اند.
پایگاه بحرینی "مرآت البحرین" به نقل از شاهدان عینی گزارش داد، نیروهای امنیتی در حال انتقال تجهیزات امنیتی و خودروهای نظامی به اطراف میدان اللؤلؤه هستند.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه از مردم  دعوت کرده است به سوی این میدان تظاهرات کنند.
میدان اللؤلؤه کانون تظاهرات مردم بحرین در فوریه و مارس 2011 بود که امروزه یک دیوار آهنی در اطراف آن کشیده شده و شمار زیادی از خودروهای نظامی گارد ملی این کشور در اطراف آن مستقر شده اند.
صفحات مخالفان در پایگاههای اجتماعی، دیروز پنج شنبه استقرار نیروهای امنیتی در بیش از 30 نقطه در خیابان های اصلی بحرین با هدف مقابله با تظاهرات امروز جمعه را رصد کرده اند.
از زمان سرکوب معترضان بحرینی در میدان اللؤلؤه توسط نیروهای آل خلیفه و با حمایت عربستان، نظام بحرین با تظاهرات مسالمت جویانه در این کشور با خشونت مفرط برخورد می نماید.

 

پربیننده ترین خبرها