نماينده آمریکایی: طرح حمله به ايران را تصویب می‌کنیم

نماينده آمریکایی: طرح حمله به ايران را تصویب می‌کنیم
جمعه 23 مرداد 1394 - 18:57

"السی هستینگس" نماینده دموکرات اعلام کرد نه تنها علیه توافق هسته‌ای رای می‌دهد، بلکه طرحی را برای حمله آمریکا به ایران تنظیم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  عضو دموکرات کنگره آمریکا تاکید کرد طرح مجوز حمله به ایران را در کنگره ارائه خواهد کرد.


یکی دیگر از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نیز از صف باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور، در حمایت از توافقنامه هسته ای ایران جدا شد و به مخالفان سرسخت آن پیوست.

"السی هستینگس" نماینده ایالت فلوریدا از حزب دموکرات اعلام کرد نه فقط علیه این توافقنامه رای می دهد، بلکه طرحی را تنظیم خواهد کرد تا آمریکا مجوز حمله به ایران را نیز داشته باشد.


هستینگس مدعی شد:" مطلقا ضروری است که مسیر رئیس جمهور برای استفاده از نیروی نظامی علیه ایران باز شود تا جلوی دستیابی این کشور به سلاح اتمی گرفته شود.

او همچنین گفت جدای از اینکه کنگره درباره توافقنامه هسته ای ایران چه رایی بدهد، این کار ضروری است."


رسانه های آمریکایی اعلام کردند، به احتمال زیاد توافقنامه هسته ای ایران در کنگره تصویب خواهد شد به همین علت چنین حرکتی از السی هستینگس برای این است که رئیس جمهور بعدی آمریکا را مجبور کند توافقنامه هسته‌ای را کنار بگذارد.

او تاکید کرد طرح مجوز حمله به ایران را هشتم سپتامبر (17 شهریور) ، درست اولین روزی که کنگره از تعطیلات باز می گردد، ارائه خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها